פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול לרעה של פרטי כרטיס האשראי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט בשנה שעברה (!) ביקשתי להתנתק ולפי הנוהל שלכם העברתם אותי
לשימור לקוחות.גם להם אני הבהרתי שאני מעוניינת להתנתק,כי אני לא צריכה
אינטרנט,חד וחלק.אני עברתי דירה מההורים שלי,ניתקתי את בזק וניתקתי את
המנוי שלי בנטויז'ן במקביל.אני היום גולשת מהאינטרנט של ההורים של בעלי.מה מסובך בזה? אז בסדר,הבטיחו לי שינתקו,אבל יחזרו אליי אחרי חצי שנה לשאול אם אני מעוניינת.אני לא טפשה,שוב פעם הסברתי שאני לא מעוניינת בשירות ושיציינו את זה.אחרי חצי שנה התקשרו אליי ושאלו אם אני רוצה את השירות,או רוצה לעביר למישהו אחר.אמרתי שאני לא מעוניינת בשירות,לא אני,ולא החברים שלי.אבל מה?מסתבר שנציג השירות הנחמד שלכם המשיכו לי את המנוי
ואני רואה לתדהמתי שמורידים לי חיובים מהאשראי,כבר שלושה חודשים ,כנראה יותר.זו גניבה ביודעין !!! אני לא מחוברת אליכם כבר יותר משנה,והנציג שלכם עשה מה שנוח לו ומתאים לו על חשבוני! אני לא רוצה שום פיצוי וגם לא התנצלות,אני רוצה שתחזירו לי את הכסף ולא תטרטרו אותי בטלפונים בעתיד מנציג אחד שקרן לנציג אחר שקרן.כמה זמן זה יקח ?אני לא משתמשת בשירותים שלכם,ולא השתמשתי מעל לשנה.איך זה ייתכן ?בבקשה תגובתכם.
ביזבוז זמן סוג הנזק :
החזר כספי כפי ש"הובטח" ע"י נציג שירות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה