|
|
|
|
|
|
בקשה להתנתק לפי חוק הצרכנות |
נושא התלונה: |
amran rabin |
שם/כינוי: |
יום רביעי 29 נובמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 17-11-2006 היה נציג החברה ליד הבנק והציע לי להתחבר לספק נטוויזן והתחברתי . אחרי ברורים על החברה אני התחרטתי ורציתי להתנתק . בתאריך 29-11-2006 התקשרתי לחברה ודיברתי עם נציג שרות בשם טל ואמרתי לו שאני מבקש להתנתק כי לא עברו 14 יום ולפי חוק הצרכנות מותר להתנתק .הנציג שרות התחיל לשכנע אותי .אני אמרתי לו בפירוש שאני רוצה להתנתק .הוא סירב לנתק אותי .אז אמרתי לו שאני פונה הלה לתלונה על החברה מספר אסמכתא של השיחה 2430969 . אני מבקש להתנתק לפי חוק הצרכנות .
|
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|