פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר בנטוויזן נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.8.06 החלטתי להוציא את האינטרנט מביתי עקב כך שהתחלתי עבודה חדשה ויש לי אינטרנט בעבודה ואם אני צריך משהו אני יכול לעשות זאת תוך כדי עבודה. התקשרתי לנטוויזן והבנתי שאני בהתחייבות עד תאריך 19.10.06 בתור לקוח אני מבין שאם התחייבתי אז אני צריך לשלם ולכן אמרתי לנציגה אין בעיה אני מוכן לשלם עד סוף ההתחייבות אבל תנתקי אותי כי אין לי צורך באינטרנט. הנציגה אמרה שהיא לא יכולה ואני צריך להתקשר בסוף ההתחייבות.שאלתי את הנציגה אם אני יכול להקפיא את המנוי והיא אמרה שבוודאי ואעשה זאת דרך האתר. החלטתי שאני מקפיא את המנוי כדי שלא אצטרך לשלם. הקפאתי לחודשיים (עד סוף ההתחייבות) ובפועל ההקפאה יושמה על שבועיים בלבד וכבר על זה אני מלין. אולם גם אם נבין מהלך זה אינני מבין איך הגעתי למצב כזה. התקשרתי לנטוויזן בתאריך 12.10.06 כדי לנתק את המנוי. (ושלא נדבר על זמני ההמתנה) אמרה לי הנציגה שאין לי מה לדאוג ותחזור אלי נציגה מקשרי לקוחות. אמרתי לה שאין לי צורך בכך ואני לא מעוניין ובתווך שאלתי מה לגבי המנוי והיא ענתה אל תדאג המנוי מוקפא לך ואתה לא משלם מרגע זה כלום. הייתי רגוע ואמרתי מקסימום אני לא מנתק אבל גם לא משלם. לאחר חודש אני מקבל חשבונית הביתה של 66 ש"ח כאשר בהתחייבות שלי הייתי בתשלום חודשי של 49 ש"ח כלומר גם לא ניתקו אותי וגם גבו לי סכום עתק. התקשרתי לברר זאת ואמרתי שאני רוצה לנתק את המנוי בזה הרגע. כמובן שוב קשרי לקוחות וכו'. חזרה אליי לאחר יומיים נציגה והתחילה לשכנע אותי להשאר בסכום של 19 שח לחודש. כמובן שאמרתי שאין לי צורך בזה והיא אמרה שבכלל לא שילמתי על החודש הזה והייתי מוקפא מסוף ההתחייבות אבל היא מוכנה לתת לי חודשיים חינם. אמרתי לה שאני לא מעוניין ואני רוצה להתנתק ואני רוצה את ההחזר על החודש הזה. ברגע שהבינה שאני עדיין רוצה להתנתק ולא מעניין אותי מכלום התחילה להתייחס אלי בצורה מאוד לא נחמדה ואמרה שהחיוב האחרון ירד מהחשבון שלי (לאחר שכבר אמרה שבאמת לא הייתי צריך לשלם את זה) לא ייאמן!!!!!! אמרתי לה שזה לא מקובל עליי אבל היא אמרה שכרגע זה כך והיא לא רואה מקום לזיכוי. לא האמנתי למשמע אזניי!! הייתי לקוח של החברה 3 שנים!! 3 שנים!! ולא האמנתי שנטוויזן תתלכלך עם לקוח שלה כך! זה פשוט בושה וחרפה לחברה הזאת! בושה! אני החלטתי להפיץ כמה שיותר את הסיפור שלי כדי שאנשים ייזהרו מהחברה הזאת! פשוט בושה! את ההורים שלי ניתקתי וכן את ההורין של אשתי אני בדרך לנתק( כמובן לאחר סוף ההתחייבות).
תלמדו מחברת אורנג' שבאה תמיד לקראת הלקוחות ולא משנה אם מדובר בלקוח נוטש או נשאר. כולי תקווה שאנשים כאן ייזהרו ויילמדו : נטוויזן חברה שלא באה לקראת הלקוחות וגם לאחר מכן כשדיברתי עם הבכיר שם אמרתי לו דבר כזה:
אתה רואה שלא השתמשתי ולא נהניתי 4 חודשים מהאינטרנט.. אתה לא רואה צדק לזכות אותי??? אין לי בעיה להיות בהתחייבות אבל לאחר מכן?? מדוע שאשלם?????? והוא בשלו ואומר לי אני לא רואה מקום לזיכוי. אתה הרי רואה שלא השתמשתי ולא נהניתי........ לקחתי לי למשימה להזהיר את האנשים מהחברה הזאת שבעצמה לא מבינה ראציונאלים. פשוט בושה!!!!!!!
בתודה
לקוח שמבין ראציונאלים.

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה