פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביצוע התחייבות לשנה ללא אישור נושא התלונה:
בכר גיל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏02 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש אוגוסט תמה התתחייבות שלי לספקית האינטרנט שלי מזה מספר שנים, חברת נטויז'ן, התקשרתי לשירות הלקוחות של החברה וביקשתי להקפיא את המנוי מאחר ואני רוצה לבצע סקר שוק.
ואכן , מהר מאוד התברר לי שמזה זמן רב אני משלם מחיר גבוה ביחס למחיר שגובות ספקיות אינטרנט אחרות, נהנתי מתנאים טובים אצל ספק אינטרנט אחר במשך חודשיים, ולאחר חודשיים התקשרתי שוב לחברת נטויז'ן כדי להשלים את הניתוק.
להפתעתי הרבה התברר לי בשיחה עם נציג השירות שבאותה שיחה באותו תאריך בו הקפאתי את החשבון גם ביצעתי לכאורה התחייבות חדשה לשנה נוספת.

טענה זו כמובן איננה הגיונית, לא היתה לי שום סיבה להקפיא ולהתחייב בו זמנית,
ביקשתי לדעת אם יש בידי החברה אישור כלשהו שיוכיח את טענתם ונעניתי בשלילה. לא מסמך חתום ולא שיחה מוקלטת. מילה שלי מול מילה שלהם.

המשכתי להקפיא את המנוי בנטויזן חודשיים נוספים כשגם במהלכם נאלצתי להתקשר ולהתלונן פעמיים על חיובים מיותרים שביצעו בחשבוני בתקופת ההקפאה(מי צריך אנטי וירוס וספאם כאשר הוא לא גולש?).
לאחר 3 חודשים הובהר לי שאין באפשרותי להמשיך ולהקפיא את המנוי כיוון שקיימת הגבלה של 3 חודשים, ולכן אני כבול לחברת נטויז'ן עד לאוגוסט 2007, כאשר בפעם הבאה שאני אתקשר אליהם אני אקליט את השיחה.
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה