פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דמי ביטול נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כלקוח משנת 99 של נטויזן נהנתי משירות טוב ואיכותי
אך לצערי לאחר יותר משש שנים כשרציתי לבטל את המינוי (המעביד החליט לשלם לי על האינטרנט)
נאמר לי שעלי לשלם דמי ביטול בגלל התחיבות שעשיתי יום קודם
חשוב לציין שיום קודם הכן פניתי למוקד השירות והודעתי על שינוי תשתית לתשתית של בזק במקום הכבלים שהיו לי קודם, אך לא השתמשתי בשרות אפילו לא פעם אחת.
האם לא אמור להיות זמן מוגדר לאפשר ללקוח לחזור בו מהתחיבות שנתן (לפחות 48 שעות כמו שניתנת ללקוח חדש). יש לצין שהאישור ניתן טלפוני ולא חתמתי על דבר
בנוסף אף נאמר לי כי הדרך היחידה לבטל את צהשריות שלהם היא להתקשר בעוד חצי שנה בגלל התחיבות. כלומר אני בחצי השנה הקרובה ישלם להם 25 שקל לחודש כדאי שבעוד חצי שנה- חברת נטויז'ן תאשר לי לעזוב אותם
כספי סוג הנזק :
ביטול מידי ללא צורך בתשלום פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה