פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת שירות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
צפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של נטוויז'ן כבר למעלה מעשר שנים. בדר"כ נענתי בחיוב לבקשותי ולפניותי לשירות הלקוחות. לא מזמן רכשתי מחשב שני ויצרתי רשת ביתית בין שניהם. לצערי בכל פעם שהיתה תקלה ברשת וביקשתיתמיכה נענתי בשלילה. לפני כשבועיים סיפר לי חבר שחברות אחרות (וגם נטוויז'ן אם מאיימים בניתוק) מספקות ללקוחותיהן אפשרות התחברות ללא חייגן, וזה פותר את בעיות הרשת הביתית. פניתי לנטוויז'ן ונענתי בשלילה. פניתי לחברות אחרות ונענתי בחיוב מייד. ואף קיבלתי עזרה ותמיכה בחיבור הרשת. התאכזבתי מאוד מנטוויז'ן שידועה כאחת מנותנות השירות הטובות. חברה שאינה נענית לבקשת לקוחותיה אינה נותנת שירות טובה לטעמי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה