פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מהחברה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.9 קיבלנו הצעה טלפונית מנציגי השירות של החברה לחבילת גלישה והסכמנו לה אך כשרצינו להתנתק מהספק הקודם קיבלנו הצעה טובה יותר והחלטנו לוותר על הצעת נטוויז'ן. כאשר פנינו להתנתק היתה סחבת טלפונית ארוכה והחלטנו להתקשר למחרת.
ב 28.9 קיבלנו אימייל המפרט את חבילת הגלישה שחוברנו לה בנטוויז'ן. חבילה זו היתה שונה בתכלית ממה שהוצע לנו ולכן שלחנו אימייל לחברה ודרשנו ניתוק. כמו כן התקשרנו כבר בשעות הבוקר ודרשנו ניתוק משני מוקדנים שונים ואף הודענו כי נבקש מחברת האשראי לא לכבד בקשות תשלום מנטוויז'ן. ובאותו היום מחקנו את חייגן ההתקשרות של נטוויז'ן.
היום ( 3.1.07), כעבור יותר מחודשיים, קיבלנו דרישת תשלום חוב מהחברה עבור חודשיים שימוש אע"פ שלא נעשה כל שימוש בשירותי החברה. כאשר פנינו לשירות לקוחות נטוויז'ן הם טענו כי נעשה שימוש בחודש אוקטובר (לאחר שכבר מחקנו את החייגן) ואמרו כי יפנו למחלקה המשפטית.
לא יתכן שאותנו יחייבו עפ"י הסכם בע"פ שהחברה עצמה לא כיבדה.
יש לציין כי ב28.9 כשביקשנו להתנתק לראשונה מהשירות אמר לנו המוקדן, כשאנו איתו
על הקו, לנסות את "חווית הגלישה" כדי שנחליט להישאר. התחברנו לדקות מעטות אך לא
התרשמנו וביקשנו בכל זאת להתנתק ולפתע הוא אמר כי כבר השתמשנו בשירות ולכן לא
ניתן להתנתק, אע"פ שהוא בעצמו דרש מאיתנו להתחבר לפני מספר דקות ולמרות שלפי
זכויות הצרכן אנו יכולים להתחרט בתוך 16 יום.
עוגמת נפש, עלבון, נזק כספי ו סוג הנזק :
ביטול החוב ומכתב התנצלות רשמי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה