שירות לא תקין |
נושא התלונה: |
יום ראשון 13 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני לוקח החברה מזה כמה שנים רבות, לאחרונה גילית שאני משלם הרבה כסף על שירות האינטרנט שמסופק ע"י החברה , בפניות רבות לשירות הלקוחות הטלפוני פניתי פעמים רבות אך לצערי הרב הרבה פעמים נתקלתי בנציגי שירות שהם לא מוכנים לעזור ליי ומתעקשים שהם צודקים והלקוח הוא הטועה ולהוזיל עלויות ,בפעם האחרונה ניתקלתי בנציגה שהיא ממש לא מקצוענית ואף לא טיפלה בתלונה שלי ולא העבירה אותו לכתובת הנכונה ואפילו ניתקה את השיחה בפנים,, הטיפול של החברה ונציגיה בכלל לא מוקבל ואפילו מתחת לכל ביקורת שהם לא מטפלים בלקוחות שלהם ואפילו לא לשמר אותם .הרבה פעמים פניתי אליהם בנושא החשבוניות שהם לא שולחים והם מטרטרים אותי מנציג לנציג ,, השירות של החברה הוא ממש בושה וחרפה לכל דבר ואף על פנויותיי הרבות הרבה נציגים מנתיקים את השיחה בפנים ולא סוגרים מעגל טיפול ואפילו בכלל לא קיבלתי מענה לפניה שלי ...בוווושששששההה בושההה בושה וחרפה לשירות של חברת ניטוויגן מהלקוח הנאמן של חברת ניטוויגן
|
עלבון |
סוג הנזק : |
שיחה אישית מול מנהל הלקוחות הארצי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|