פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת כספים שנלקחו בטעות נושא התלונה:
שטינדל נילי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחצי שנה גיליתי שאני מחוייבת על קו טלפון של חברת נטוויז'ן למרות שמעולם לא היה לי טלפון שלהם. התברר לי שהחיוב נעשה על 8 חודשים. מיד התקשרתי לברר את הענין. בדקו וראו שאכן אני צודקת והבטיחו לי החזר כספי לחשבון הבנק.
ההחזר הוא על סך של כ 850 ש"ח. מאז, לפני כחצי שנה, הספקתי לדבר עם עשרות נציגים של נטויז'ן כדי לברר מדוע הכסף לא נכנס לחשבוני, וכל אחד "זרק" אותי מאחד לשני. בכל שיחה הייתי צריכה להציג את הסיפור והבעיה מחדש. ככה כל פעם הבטיחו לי שבעוד 10 ימים או בעוד חודש אקבל את הזיכוי ולא קיבלתי כלום.
לאחרונה דיברתי עם ליאת מצוות אלינור שהבטיחה לי שאקבל את הכסף אחרי פסח, אחר כך דיברתי עם שגיר שהבטיח שאקבל את הכסף ב 10.5 וכשהגיע 10.5 גיליתי שזיכו אותי רק על חלק מזערי של הסכום: 340 ש"ח. התקשרתי שוב לברר מדוע לא כל הסכום וכך שוב הופניתי כל יום לנציג אחר. ממש הגזמה.
כספי סוג הנזק :
החזר מיידי של כל הסכום שחוייב בטעות. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור 013 שם ותפקיד:
פניתה של גברת שטינדל התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גברת שטינדל טופלה לשביעות רצונה
תגובה:
מחלקת פניות הציבור 013 נטוזין פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה