|
|
|
|
|
|
אי ביטול מנוי למרות דרישת הלקוח והמשך חיוב למשך שנתיים |
נושא התלונה: |
כהן מרוני דבורה ואור |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני שנתיים ביולי 2010 עברתי לגור בדירה בה היה חיבור לחברת אינטרנט. מכיוון שאין צורך בשני חיבורים בבית אחר, ביטלתי את המנוי שלי בחברת נטוויז'ן וגם את תיבת המייל שבעבורה שילמתי. שם היוזר: gyus.
הועברתי לשימור לקוחות בניסיון להשאיר אותי בחברה, אולם התעקשתי להשתחרר ממנה.
עד היום, שנתיים אחרי, אני ממשיכה לשלם כל חודש 166 ש"ח לנטוויז'ן שמתעקשים שהודעת הביטול התקבלה רק בפברואר 2011, אבל גם אז (הפעם השלישית בה התקשרתי לבטל), המשיכו לחייב את כרטיס האשראי כאילו מעולם לא התנתקתי.
בחישוב פשוט, נטוויז'ן גנבה ממני עד כה 166 ש"ח כפול 23 חודשים - 3,818 ש"ח.
זה בנוסף לשעות של שיחה עם נציגים שלא טורחים לכתוב חלקים שלמים מהשיחה במחשב ומאלצים להסביר הכול מחדש כל פעם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
כסף החזרה + אותה הריבית בה נטוויז'ן הייתה מחייבת אותי על גזילת כספה לאורך שנתיים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור, 013 נטוי |
שם ותפקיד: |
פניתה של גברת מרוני, התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גברת מרוני טופלה לשביעות רצונה |
תגובה: |
פניות הציבור, 013 נטויז'ן בע"מ |
פתרון: |
|
|
|