פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס אשראי ללא רשות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביולי 2011, התקשרתי לנטוויז'ן 013 על מנת להצטרף לשירות שיחות לחו"ל.
בתום השירות הציע לי איש המכירות להצטרף לשירותי גלישה דרך 013.
סירבתי היות ואני מרוצה מהחברה בה אני גולש, ובתגובה הציע הנציג לתת לי קוד גלישה ניסיוני ל- 3חודשים. לתומי הסכמתי, אך לא השתמשתי בקוד זה ולו פעם אחת. לאחר שלושה חודשים החל להיגבות סכום של 95 ש"ח בכל חודש.לאחר כחודשיים של גבייה, באוקטובר, פניתי לחברה לבקש להפסיק את השירות ולהחזיר לי את כספי. הנציגה לא הסכימה להחזיר את כספי, ובדיעבד גם לא ביטלה את השירות. לטענתה מנהלת הקשיבה לשיחה ואני הסכמתי לתנאים שהוצגו לי. ביקשתי לשוחח עם אותה מנהלת, והיא סרבה להעביר אותי בהצהרה שהחברה אמרה את דברה. ביקשתי כל מנהלת, והיא הסכימה להעביר בקשה לאחר וויכוח ארוך. כעבור יומיים התקשרה המנהלת אך לא הייתי זמין. היא השאירה הודעה בה הזדהתה אך כמובן לא השאירה שום טלפון לחזור אליו. החיובים לא פסקו וכעבור עוד חודש יצרתי שנית קשר עם החברה בשיחה עם נציגה נוספת. התסריט חזר על עצמו אך זו הגדילה לעשות וכלל לא הסכימה להעביר אותי למנהלת. ביקשתי לסיים את ההתקשרות ולהחזיר לי הכספים שנגבו במירמה ונעניתי שהחברה כבר קיבלה החלטה ואיני יכול לשוחח עם אף מנהל. החיובים כמובן שהמשיכו. ניהלתי עוד כשמונה שיחות עם החברה מאז ועד היום (שמונה חודשים והחיוב ממשיך!!). באחת מהן קרתה "טעות" והשיחה אכן הועברה למנהלת. התעקשתי עם אותה מנהלת (בשם גל) להקשיב לשיחה שנית בעצמה כי לא נאמר לי שאחויב ונציג לא יכול להשתמש באמצעי תשלום שניתן לו לצורך שירות מסוים ועל דעת עצמו לגבות ממנו שירות אחר. מה שהוא לי זה שאני זכאי לקוד כניסה חינם לשלושה חודשים ותו לא. הנ"ל הקשיבה לשיחה, חזרה אלי ואמרה שאכן לא נאמר לי שאחויב בשיחה ושהכסף נגבה שלא כדין. אמרה שתברר מה ניתן לעשות וחזרה אלי עם תשובה מקורית: השתמשתי בתיבת המייל של החברה ולכן לא אזוכה. איך היא יודעת? כי נמחקה הודעת מייל אחת (!) ששלחה לי החברה ונשלחת אוטומטית לכל מצטרף חדש. אמרתי לה שמעולם לא השתמשתי לא בקוד הגלישה, ולא בתיבת המייל, אך זה לא עזר. הודעה נמחקה מהמייל ואני החשוד בזה. לא הנציג שבמרמה חייב אותי ואולי מחק את ההודעה (שכן כל פרטיי הכניסה בידיו), כדי לקבל את הבונוס על המכירה, לא בעיה במערכת של נטוויז'ן. רק אני, שלטענת החברה נכנסתי למייל, מחקתי הודעה אחת, ומאז מעולם לא השתמשתי בו. גל אמרה ביני לבינה שזה אכן מוזר, אך זו מדיניות החברה והיא מוכנה לבדוק זאת שנית ולחזור אלי. היא כמובן שלא חזרה אלי ונאלצתי ליצור קשר בפעם השמינית עם החברה ולשוחח עם נציגה נוספת, ושוב אותו תסריט שלא מוכנים לתת לי לשוחח עם מנהל, עד שאני מאיים בתביעה, ואז חוזרת אלי רעות שרואה את כל ההתכתבות ומבטיחה לחזור אלי עם תשובה אלא שגם היא לא רואה מקום לחזור אלי. רק חוסר הזמן מנע ממני לכתוב מכתב למועצה לצרכנות כבר אז, ולכן הרמתי טלפון בפעם התשיעית לחברת נטוויז'ן. להזכירכם, עדיין גובים ממני תשלום חודשי של 95 ש"ח ללא הסכמתי לכך. שוב אותו תסריט, שוב שעה של שיחה שבה הנציג מתעלל בי עד שמסכים להעביר למנהלת אז חוזרת אלי איה. איה מודה שמגיע לי כסף חזרה (סופסוף), ושאכן בשיחה הראשונית לא נאמר לי שייגבה ממני תשלום לאחר שלושה חודשים. היא טוענת שיוחזר לי כספי עד לפעם הראשונה שבה ביקשתי להתנתק (כחודשיים לאחר החיוב הראשון). למה רק אז? היות והשתמשתי בתיבת המייל של החברה אני "הסכמתי" לתנאי השירות. לא עזר שאמרתי שמעולם לא הייתה לי תיבת מייל ושלא ידעתי כלל שיש לי. לא עזרו ההסברים התיאורטיים שגם אם השתמשתי (ואני חוזר ומדגיש שלא השתמשתי ולא ידעתי כלל שיש לי מייל בחברת נטוויז'ן) במסגרת אותם שלושה חודשי חינם, הרי שעצם העובדה שלא נאמר לי שאחויב לאחר מכן מצדיקה החזר מהחיוב הראשון. איה חוזרת על המנטרה הרגילה- זו החלטת החברה. לשוחח עם המנהלת שלה? היא לא משוחחת עם הלקוח הקטן. אמרתי שאתלונן במועצה לצרכנות, אך לפחות שתחזיר בינתיים לי את מה שהבטיחה. איה אמרה שאזוכה, אך כבר למחרת חוזרת אלי איה ובהצהרה חגיגית טוענת שטעתה אתמול ושההחזר יהיה נמוך יותר (כמעט בחצי). הסברתי לאיה שכבר איני מצפה לכלום מהתאגיד שנקרא נטוויז'ן, שדוחף את ידו הארוכה בגסות לכיסם של לקוחות שרצו בתמימותם להשתמש בשירותיו. אף לא פעם לא חשבו לבדוק את הטלפן שרימה אותי, אלא רק למצוא את הדרך לא להחזיר לי את כספי. איה הייתה אמפטית וטענה ביני לבינה שאכן נעשה פה אי צדק ושהיא מצטערת ותבדוק בערכאות גבוהות יותר מה ניתן לעשות. האם חזרה אלי? בוודאי שלא! חייב לציין שאני מנהל פיתוח עסקי בחברה מהגדולות במשק ושממשקיי עם יחידות שירות בחברות גדולות רבים. אך מעולם לא נתקלתי במערך שירות ומכירות הפועלים בשיטה כזו. את כספי אקבל עד השקל האחרון ולא אשקוט עד אז. אגב היום קיבלתי חיוב נוסף. אין מילים!!!
כספי סוג הנזק :
החזר מלא של כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
מנוי האינטרנט של הלקוח בוטל ובוצע החזר מלא של חיובי האינטרנט לאמצעי התשלום שלו תגובה:
כאמור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה