פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש גדולה מאוד!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הורי קיבלו לפני חודש מכתב מעורך דין על חוב שלא שולם לחברת נטויזן על סך 310 שקל,חוב שתפח ל 920 שקל כולל הוצאות משרד עורך הדין.מדובר על חוב משנת 2009 על 4 חודשים (7-11). שקיבלתי את המכת לא הבנתי על מה חוייבתי ולמה לא הודיעו לי שיש לי חוב בחברת נטויזן.בשנת 2009 עברתי עם הורי דירה ולפני המעבר צלצלתי לחברה וביקשתי להתנתק!!
מה שמרתיח אותי זה שאף אחד לא הסביר לי למה חוייבתי ולמה לא התקשרו או שלחו מכתב אליי (לטענת החברה שלחו מכתב לכתובת הישנה וגם ניסו להתקשר) אמנם החלפתי מספר אבל לאנחנו עדיין עם אותו מספר של הבית הקודם.
שהתקשרתי למשרד עורכי הדין "ניסים את כהן ניסן" לא היה להם מושג על מה חוייבתי
ולמה ורק אמרו שיש חוב לחברה והחוב עברואין לי מה לעשות חוץ מלשלם.
התקשרתי לחברת נטויזן ואמרו לי שאין לי חוב ביקשתי שיבדקו שוב ואמרו לי שאם היה חוב היו רואים,שמח ומאושר התקשרתי למשרד עורכי הדין והם אמרו לי שיש לי חוב ואני חייב לשלם אותו כי זה הולך להוצאה לפועל,צילצלתי שוב לחברה ושוב אמרו לי שאין חוב .ביקשתי לדבר עם מנהל והעבירו אותי למחלקת הפיננסים שם אחרי בדיקה אמרו שיש חוב כי לא עדכנתי את הוראת הקבע כנראה בשנת 2007.הסברתי שהעורך דין שלח לי טפסים ובניהם הוראת הקבע החדשה שפיקססתי בשנת 2007.
לאחר 4 שיחות הסכימו להעביר אותי למנהל בפיננסים בשם רועי הוא היה ממש נחמד ואמר לי שבגלל שאני עובד חברת סלקום (חברת בד של נטויזן כמעט בטוח שיבטלו את החוב ושמחר הוא יחזור אליי) הסברתי לו למה אני לא אמור לשלם ושאני מוכן לשלם את החוב אבל אבל לא את הוצאות העורך דין.. וביקשתי שיחזור אליי גם עם התשובה היא שלילית כי מדובר פה בהוצאה לפועל-דבר שאין לי עניין בו,חיכיתי ליום המחר והתקשרתי לחברה/מחלקת פיננסים וביקשתי לדבר עם רועי רשמו את מספר הטלפון שלי וחיכיתי לשיחה.
רועי לא התקשר.במשך שתיים עשר ימים התקשרתי יום יום ועד שהגעתי לנציג לקח בערך חצי שעה עד שהסברתי שאני צריך להגיע למחלקת פיננסים עוד 5-10 דקות שוב ענה לי נציג שוב לקח את הפרטים שוב אמרתי שאני לא אמור לשלם כי ביקשתי התנתקות והיתי בסדר ופיקססתי את הוראת הקבע החדשה בשנת 2007 שוב רשמו הכל והבטיחו שרועי יחזור אליי תוך שעה.רועי לא חזר.
ביום השלשה עשר ביקשתי מנהל אם לא את רועי אז מנהל אחר לפחות שמישהו יסביר לי למה אני חייב לחברת נטויזן כסף גם במשרד עורכי הדין לא יכלו להסביר לי,נאמר לי לא פעם שהתיק עבר למחלקה המשפטית והם לא יכולים לדעת,אז מי יכול להסביר לי..למנהלת אחרת בשם רחלי היא שוב שמעה את הסיפר לא הסבירה לי למה חוייבתי והבטיחה שתחזור אליי עם תשובות עד מחר.ביקשתי מאוד יפה שאני רוצה לסיים את הסיפור הזה אם צריך לשלם אני אשלם רק שתחזור עם תשובה,למה אני צריך לשם. כמובן שהיא לא חזרה אליי למחרת וגם לא ביום אחרי.בשניהימים האלה שוב התקשרתישוב הבטיחו שרחלי תחזור אליי-וכלום.
לאחר יום רועי חזר עם תשובה,אין לי אפשרות לבטל את החוב או להסיר למה חוייבתי כל זה עבר לטיפול משפטי ושאדברעם המנהל שלי בסלקום והוא כנראה יוכל לעשות משהו.הבהרתי לרועי שאני כבר לא עובד בחברה ושאני רוצה לקבל שרות רגיל כי אני בטוח שאני לא אשם.הרגשתי שרועי מתנער ממני מדבר בהתנשאות ומנסה לנפנף אותי
לאחר יומיים התקשרתי שוב רחלי ענתה לי.אמרתי לה שאני משלם (כי בכל זאת מדובר בהוצאה לפועל עם קהס שעלול לגדול) ואפילו אפנה לעיתונות רחלי אמרה שהפעם תבדוק שוב תעיין שוב בתיק ושתחזור אליי מחר.סיכמנו שאם היא לא תתפוס אותי אני אתקשר
היא לא התקשרה למחרת ושניסיתי לתפוס אותה אמרו לי שהיא בישיבה.גם למחרת לא יכלו.רצו לתת לי אותה.נאמר לי שבתאריך השלושים לחודש רועי ניסה ליצור איתי קשר ואף השאיר הודעה במשיבון,לא קיבלתי שום הודעה!!
אני חש פגוע מחברת נטויזן על שני דברים על השרות המזלזל של המחלקה הפיננסית-עדיין אני לא יודע על מה שילמתי ועל זה שבכל 3 השנים אף אחד לא יצר איתי קשר ואמר לי שיש לי חוב שלא אמור להיות!!

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
מר זמיר הצטרף לשירותי האינטרנט של 013 נטוויז'ן בתאריך 19/10/2006.
החל מחודש יולי 2009, כתוצאה מהכחשת עסקה וביטול הוראת הקבע, הצטבר חוב בעבור 4 חודשים. חברתנו פעלה בכל האמצעים העומדים לרשותה ע"מ להסדיר את החוב, אך ללא הצלחה. בשל כך השירותים במנויו של מר זמיר בוטלו והטיפול בגביה הועבר לידי משרד עו"ד חיצוני, אשר ביצע ניסיונות רבים ליצור קשר עם הלקוח גם כן, וללא הצלחה.
תגובה:
הוצע ללקוח לקבל הטבה בשירותי 013 נטויז'ן בעתיד.
לדאבוננו בחר מר זמיר לסרב להצעה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה