פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך גבייה למרות סיכום עם נציג על התנתקות. נושא התלונה:
כהן רם שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש מרץ 2012 סיימה אימי מבצע של בזק בינלאומי כספק אינטרנט, ורצינו לברר פרטים על אינטרנט בחברות שונות. התקשרנו ל013נטוויזן והוצעה לנו חבילה למשך חודש ללא התחייבות וחינם, רק "לבדוק אותם ולהיווכח בכדאיות" כמו שנאמר, ולאחר החודש, המחיר יהיה 29.90 במהירות של 30 מגה.

הסכמנו לחבילה (עד עכשיו אני מצטער על זה). גלשנו תחת המשתמש הזה כ-3 שבועות באותם 3 שבועות שיכנעו את אמי לעשות גם טלפון.
לאחר 3 שבועות מתחילת סיכום חבילת האינטרנט הודענו על התנתקות דרך אתר נתק ולאחר מכן דרך הטלפון. דיברנו עם נציג שניסה לשכנע אותנו להישאר וכל הפרוצדורה של ההתנתקות ולמרות זאת ביקשנו להתנתק. הוא אמר "בסדר" והודיע שההתנתקות בוצעה.

חודשיים וחצי לאחר מכן אמי גילתה שממשיכים לשלוח לה חשבוניות על תשלום לאינטרנט, 2 חשבוניות על סכום 29.90 וחשבונית על 25.40.
היא הודיעה לי לטפל במקרה, שכן היא כבר הייתה במצבים כאלה (אפילו בעבר עם נטוויז'ן מלפני כמה שנים).

באותו יום התקשרתי לחברה לבירורים. לטענתם, הם לא רואים שום בקשה להתנתקות מצידנו ודיבור של נציג כזה או אחר איתי בקשר להתנתקות, שאני יודע בוודאות שדיברתי עם נציג מטעמם, כל נציג שדיברתי אמר לי בסוף השיחה (לאחר המון זמן): אוקיי אני אבדוק את זה ואחזור אליך או שמנהל יחזור אליך. כל ההתנהלות מאותו רגע התנהלה בזלזול מוחלט! מטעם החברה.
התהליך עצמו היה כזה
1. בתאריך 18.6 התקשרתי לחברה ודיברתי עם נציג שאמר לי: יחזרו אליך ב5 שעות הקרובות. התוצאה- לאחר 5 וחצי שעות התקשרתי ונוכחתי לוודא ששירות לקוחות כבר לא עובדים.
2. בתאריך ה19.6 התקשרתי שוב לראות מה קורה עם זה והנציג הודיע לי שיחזרו אלי תוך 24 שעות בכל מקרה ביקשתי ממנו לנתק את השירות אם אני עדיין "לקוח". התוצאה- ב-20.6 התקשרה יעל, נציגה מטעם קשרי לקוחות, וכרגיל ניסתה להציע לי חבילה תוך זיכוי החיובים עד כה. שאלתי אותה אם השירות אינטרנט שלי מנותק (לוודא שהנציג מיום קודם לכן ניתק אותי), היא אמרה שלא ושהיא תבטל מיידית - אדישות מוחלטת לבקשת "לקוח".
3. ביקשתי מיעל החזרים על החודשים ששולמו והיא אמרה לי שייקח כשבוע לבדוק את הנושא ושיחזרו אלי עד סוף שבוע מאותו יום. - התוצאה אחרי שבוע בדיוק אני התקשרתי.
4. בתאריך ה-27.6(שבוע לאחר מכן) בערך בשעה 15 בצהריים התקשרתי ודיברתי עם נציג שאמר שתוך שעתיים יחזרו אלי. - התוצאה לא חזרו אלי וכשהתקשרתי רק כדי לדבר עם מישהו ואולי להגיע ל"בנאדם הנכון" דיברתי עם נציג מכירות שאמר לי שהם מסיימים לעבוד ב17 בערב.
5. יום לאחר מכן, ב28.6 התקשרו אלי בבוקר ואני כבר חשבתי שחוזרים אלי (ימות המשיח), אבל לא, זאת היתה מישהי ממוקד מכירות שראתה ש"התנתקתי" וניסתה להציע לי חבילות חדשות. (להציע ולמכור תמיד יודעים אבל שבן אדם רוצה להתנתק או שלא מנתקים אותו או שהוא עובר תהליך שבסופו של דבר עלול להתייאש).
6. באותו יום 28.6 התקשרתי, שוב, ודיברתי עם נציג (אדיש וציני במיוחד) העונה לשם ג'וליאן. לאחר כמעט התחננות מצידי שיעביר אותי כבר למנהל התוצאה היחידה ממנו הייתה "אני אבדוק את העניין ותוך 24 שעות אני או מנהל נחזור אליך". התוצאה- כרגיל, לא חזרו אלי ולאחר 25 שעות התקשרתי שוב.
7. בתאריך 29.6, יום שישי התקשרתי ושוב דיברתי עם נציגה שהתעקשה ש"היא יכולה לטפל לי בבעיות אם באמת מגיע לי". שוב הסברתי לה שכבר דיברתי עם המון נציגים שלא טיפלו ואני מבקש מנהל. לאחר כחצי שעה של התווכחויות היא העבירה אותי למנהלת. שניסתה להצדיק איכשהו את זה שלא מטפלים, או שמטפלים גרוע מאוד.
היא "התנצלה על כל פעם שלא חזרו אלי למרות שאמרו שכן"-מפתיע..
והיא לא רואה שום פניה ממני או בקשה להתנתקות ו/או דיבור של נציג כזה או אחר מטעמם לגבי התנתקות, ולכן המשכתי לשלם סתם.
במילים אחרות אני ואמא שלי שקרנים, שמנסים ורודפים אחריהם שבוע וחצי ומוציאים את כל העצבים והכעסים שלנו בשביל 85 שקל.

מסקנות:
-- אני בוודאות יודע שדיברתי עם הנציג של נטוויזן ושהוא הודיע שהתנתקנו מהשירות.
-- כל התהליך הארוך הזה גרם לאמא שלי בעיקר, עצבנות ובזבוז זמן משווע.
-- לא יכול להיות, שאני עובר מנציג לנציג, שחלקם אפילו לא כותבים בדוח הפניה שלי אליהם שהם צריכים לחזור אלי למרות שהם אוהבים להגיד "אני לא יודע מנציגים אחרים אני לא משאיר לקוחות באוויר ואדאג באופן אישי לחזור אליך".
-- מעבר ל3 שבועות שגלשתי בחודש ללא התחייבות, לא השתמשתי ב1KB אפילו מהמשתמש הזה.
-- הטענה של כל הנציגים והמנהלת זה שהם "לא רואים שבכלל ביקשתי להתנתק", חלקם גם לא ראו שאמרו שיחזרו אלי. וכשאני אומר להם ש"יכול להיות שלא כתבו בכלל שביקשתי להתנתק" הם אומרים ש"לא ייתכן, אנחנו מתעדים הכל".
-- מסתבר שאני לא היחידי בעולם. אני מכיר 2 אנשים באופן אישי שקרה להם דבר דומה, וראיתי פה באתר עוד המון פניות דומות (שאני באמת מקווה שטופלו באופן סביר ושאני מזדהה איתם לגמרי).
-- אני לא יודע אם ה*3031 זאת שיחת חינם, ואני אפילו לא מבקש החזר על כל השעות האלה שדיברתי איתם בטלפון אם זה לא חינם. סה"כ מבקש לקבל החזר כספי על שירות שביקשתי להתנתק ממנו ולא ניתקו אותי.

-- זה לא כל כך קשור למקרה, אבל למכור ולהשאיר לקוחות הם יודעים כל הזמן כמעט כל היום, לשלוח חשבוניות שכתובות בצורה שאזרח פשוט לא מבין ומשלם כי אין לו כוח להתעסק עם זה הם גם יודעים, אבל לתת את השירות הטוב והנכון ברגע שתפסו את הלקוח -- זה לא.
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף על סך 85 ש"ח. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוחה (אמו של הפונה) הצטרפה לשירותי האינטרנט של 013 נטויז'ן ב-7/3/2012. בתאריך 18/6/2012 התקבלה בקשה לניתוק השירות, וזה בוטל מיידית.
בטווח שבין התאריכים אשר צוינו לעיל, לא היתה כל בקשה לביטול שירות האינטרנט.
כמחווה של רצון טוב, בוצע קיזוז של החשבונית האחרונה של הלקוחה, מתאריך 10/6/2012 ועד מועד סגירת המנוי.
תגובה:
ראו לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה