פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מצליח להתנתק מנטוויז'ן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני עברתי מחברת נטוויז'ן לחברת הוט בטלפון הביתי ובאינטרנט לפני כ-4 חודשים.
כשפניתי אליהם לעזוב נאמר לי שהם יקפיאו לי את החשבון למשך חודש ולא יהיה עליי לשלם כלום וכך גם הזכויות שלי יישמרו.
חזרתי לאחר חודש ובקשתי לנתק את החשבון, נאמר לי שיקפיאו לי אותו לחודש נוסף ושהם יחזרו אליי על מנת לתת לי הצעה טובה יותר מזו שיש לי עם הוט.
בחודש שעבר, לאחר שראיתי שהם מחייבים אותי, בקשתי שיבדקו את שיחות הטלפון ויוכלו לראות שהחיוב מטועה וכמו כן בקשתי לנתק את החשבון שלי וכל קשר איתם ועם חיוב כלשהו.
הם אישרו לי שאני אכן מנותק מהחברה ולא יהיו חיובים נוספים וכמו כן שהם יבדקו את שיחות הטלפון על מנת לוודא אם מגיע לי החזר או לא.
החודש הם עדיין המשיכו לחייב אותי !
אני רוצה לנתק כל קשר איתם וכמו כן לקבל זיכוי על החודשים האחרונים, בהם לא השתמשתי בשירותם ושקבלתי אישור על שהחשבון מוקפא ולאחר מכן מנותק.
אני אודה מאוד על עזרתכם !
תודה רבה
גיא סגל
כספי סוג הנזק :
ניתוק והחזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור, 013 נטוו שם ותפקיד:
פניתו של מר סגל התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה
מר סגל טופל לשביעות רצונו
תגובה:
פניות הציבור, 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה