פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים ללא הסכמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנויה לשירות האינטרנט של החברה בתשלום של 15 שקלים לחודש ובתקופה המדוברת הייתי מנויה לשירות שיחות לארה"ב ללא כל תשלום קבוע,בחודש פברואר נדהמתי לגלות כי הם מחייבים את חשבוני ב25 ש"ח כל חודש,לא יכולתי לדעת על החיוב הנוסף מכיוון שבאופן שיטתי הם לא שולחים לי חשבוניות על אף בקשות חוזרות ונשנות שלי(ביקשתי מפורשות לשלוח לכתובת הדואר הרגיל שלי) לא יכולתי לעלות על החיוב קודם לכן.בחודש פברואר בשיחה מול נציג השירות הסתבר שללא ידיעתי חיברו אותי לשירות מנוי לשיחות לארה"ב בעלות של 10 שקלים בחודש כאשר יותר משנה לא ביצעתי שיחות ליעד זה דרך החברה,הבהרתי שמעולם לא ידעו אותי וכמובן מעולם לא ניתנה הסכמתי לחיוב זה וביקשתי לדבר עם מנהל ולהאזין לשיחה בה כביכול הסכמתי להצתרף לשירות.נאמר לי שלא ניתן לדבר עם מנהל אך שמנהל יאזין לשיחה ויחזור אליי.לאחר יותר משבוע וחצי בו לא יצרו איתי קשר ,התקשרתי לחברה והמענה שקיבלתי מהנציגה היתה שמנהלת אכן האזינה לשיחה וציינה שהסכמתי כשאמרתי "אוקיי בסדר",כששאלתי מדוע לא יידעו אותי בכך אמרה הנציגה כי אותה מנהלת לא הייתה אמורה לחזור אליי כלל.התעקשי לדבר עם מנהל ולהאזים לשיחה,לא ייתכן שאסכים לחיוב קבוע לשירות שכלל לא השתמשתי בו ,אפילו הנציג הראשון הסכים איתי כי קרוב לשנתיים לא ביצעתי שיחות דרכם לחו"ל (מאז בוצעו 2 שיחות דרכם וגם זה כיוון שהוקשה הקידומת בטעות).ביקשתי שיחזרו אליי מקשרי לקוחות,יום למחרת היתה שיחה אחת שלא נענתה ולא טרחו אפילו להשאיר הודעה.אחרי עוד 20 דקות של המתנה לשירות הלקוחות שלהם ניתקתי ,מיותר לציין שכל שיחה אליה התחילה אחרי יותר מ20 דקות של המתנה השיחה השניה אליהם אף נמשכה 45 דקות ללא פיתרון לא משנה באיזה שעה מתקשרים זמני ההמתנה שלהם מייאשים,גם הודעה שהושארה באתר לאחר שהתייאשתי מלהשיגם טלפונית לא נענתה.אני מבקשת לקבל החזר על 6 החיובים שנגבו ממני ללא הסכמה וללא שליחת חשבוניות שאוכל להתוודע לחיובים אלו.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
גב' חממי הצטרפה לשירות שיחות בינלאומיות, המעניק תעריף אטרקטיבי בחיוג ליעדים שונים, ובעלות חודשית של 9.9שח בחודש. פרטי החבילה הוסברו לגב' חממי במעמד המכירה וכן נשלחו בכתב. תגובה:
למרות האמור לעיל, לאחר שקיימתי שיחה עם גב' חממי, סוכם כי יבוצע זיכוי חלקי של החיובים בגין השירות, פתרון לשביעות רצונה של הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה