פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על מוצרים ללא הסכמתי מעל לשנה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש נוכחתי לדעת שחברת נטוויז'ן גבתה ממני תשלום על מוצרים ללא הסכמתי במשך יותר משנה. שוחחתי איתם מספר פעמים, כל פעם הייתי צריכה להמתין 20 דקות עד שיענו לי, להסביר שוב ושוב את הסיפור ובסופו של דבר קיבלתי תשובה שאין ביכולתם להחזיר לי את התשלום. נואשתי מהשירות המזעזע והמזלזל שלהם ולכן אני פונה אליכם.
לפני כשנה נציג מחברת נטוויז'ן יצר עימי קשר כיוון שההסכם איתם תם ולכן יש לעדכן אותו. המחיר שהוצע לי עבור 2.5 מגה היה 29 ₪.
לפני כחודש הציעו לי הוט מבצע על 12 מגה, התקשרתי לנטוויז'ן כדי לבדוק מה המחיר שלהם ל-12 מגה ונוכחתי לדעת בשיחה שהנני משלמת 69 ₪ בחודש במקום 29 ₪ כאמור!! מחיר זה כולל אנטי וירוס (34 ₪ אותו אני משלמת כמעט שנה) ומבצע שיחות לחו"ל (6 ₪ אותם אני משלמת כמעט 3 שנים!!!).
מיותר להגיד כמה הזדעזעתי. הסברתי להם שמעולם עידכנו אותי במחיר המוצרים האלו שמעולם לא הייתי משלמת סכום כזה על המוצרים האלו ובכלל אין לי צורך בהם. הנציג ביטל לי באותה שיחה את האנטי וירוס והשיחות לחו"ל, אך ביקשתי החזר כספי על כל התקופה שגבו ממנה תשלום ללא הסכמתי. הנציג הסביר שאין לו מה לעשות כי אני אישרתי את זה עפ"י מה שהוא רואה בכרטיס לקוח שלי. ביקשתי לדבר עם מנהל ולאחר דקות ארוכות העבירו אותי למנהל שהייתי צריכה לספר לו מחדש את כל הסיפור (כמובן), הוא אמר שהם יאתרו את השיחה, יבדקו ויחזרו אליי תוך מספר ימים.
באותה שיחה גם נוכחתי לדעת שהם לא הפעילו את שירות "חשבונית במייל" כראוי זאת לאחר שלקחו ממני את פרטי האימייל שלי בשיחה ביוני 2011 ועל כן החשבוניות מעולם לא הגיעו אליי, לא בדואר ולא במייל.
אחרי כמה ימים (ב-17.6.12) אכן יצרה עימי קשר מנהלת שימור לקוחות בטענה שאישרתי את המוצרים הללו, היא טוענת שיש לה הקלטה שאישרתי את האנטי וירוס אבל אין לה הקלטה של השיחות לחו"ל ולכן אין ביכולתה לזכות אותי, היא יכולה לשלוח לי פיצוי עלוב של מצלמת אינטרנט או להוזיל לי את החבילה בכמה שקלים בודדים (באמת תודה). אמרתי לה שאינני מרוצה מהסדר זה, שזו חוצפה וגניבה, היא מצידה היתה מאוד שלמה עם הנימוק ואמרה שתשלח לי פיצוי ובזה תם הנושא מבחינתם.
לאחר השיחה בדקתי את הנושא, נוכחתי שזה קרה לעוד הרבה מאוד אנשים, פניתי אליהם שוב לאחר כשבוע, כמובן שהמתנתי 20 דקות וכמובן שהפרטים לא היו מעודכנים (אחלה שירות) והייתי צריכה לספר שוב את הסיפור. הסברתי לנציגה שאין אני מקבלת את ההסבר שלהם ואני דורשת פיצוי כספי כיוון שמעולם לא הסכמתי לחיוב של מוצרים אלו. היא מצידה כמו הנציגה הקודמת אמרה שאין ביכולתה לזכות כיוון שהסכמתי לתשלום וכן עברה שנה ואין ביכולתם לזכות. ביקשתי להתנתק משירות האינטרנט מיידית, היא העבירה אותי למנהלת (שוב המתנתי) היא טענה שכל לקוח חשוב להם, היא הציעה לי חבילה זולה יותר אך אמרתי לה שאם קרה פעם אחת שגנבו אותי, זה יקרה שוב ואני לא מעוניינת להיות לקוחה של חברה כזו ושאני מעוניינת בזיכוי כספי, כמו שאר הנציגים היא אמרה שהיא לא יכולה לזכות אותי. לפחות היא ניתקה אותי מהשירות שלהם.
זו חוצפה, גניבה ויחס מתחת לכל ביקורת, לא מספיק שהם גנבו אותי הם גם טוענים שאישרתי את זה, כשביקשתי לשמוע את ההקלטה הם טענו שניתן לשמוע זאת רק בבית משפט שהרי אזרח מן השורה לא יבזבז כספים רבים על לגרור חברה גדולה לבית משפט. אני מזועזעת מהיכולת שלהם לגנוב כספי לקוח ולהגן על עצמם בצורה כ"כ טובה ולא להחזיר את הכסף.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא על החיובים שנגבו ממני ללא הסכמתי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
גב' מתתיה בחרה להצטרף לשירות אבטחה מנוהל בתאריך 21.09.2011 בעלות חודשית של 23.99 ש"ח. פרטי השירות, לרבות המחיר החודשי, נמסרו לגב' מתתיה בע"פ ובכתב במעמד המכירה. תגובה:
ראו לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה