פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה מעבר לסכומים שסוכמו נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם לאחר שניסיתי בכל כוחי, לצערי ללא הצלחה. אני מאוד מבקש את עזרתכם.

הייתי לקוח של נטוויז'ן בטלפון ובאינטרנט.
סוכמו איתי תוכניות ומחירים מסויימים, ולמרות זאת חודש אחרי חודש נלקחו ממני סכומי כסף גדולים יותר.
פניתי אליהם, לאחר עשרות שיחות ומאות דקות שיחה והמתנה - נאמר לי שאני צודק, ושיזינו לי החזר כספי בקבלה הבאה.
הבעיה היא שגם בקבלה הבאה נעשו טעויות וחוייבתי יותר משהייתי צריך, ולכן לא בוצע "קיזוז" כראוי.
פניתי אליהם שוב בנושא, ושוב לאחר עשרות שיחות ומאות דקות שיחה והמתנה - נאמר לי שאני צודק, ושיזינו לי החזר כספי בקבלה הבאה.
גם בקבלה הבאה נעשתה טעות , ושוב לא בוצע הקיזוז כראוי.
פניתי בשלישית, ודיברתי עם ג'ון, מנהל קשרי לקוחות, מצוות מאיה. דיברתי איתו למעלה מחצי שעה. עברתי איתו לפרטי פרטים על ההתחייבות שסוכמה איתי, והראיתי לו איך 3 חודשים ברצף - נלקחו ממני כספים שלא כחוק. ג'ון היה מבולבל מאוד, כל הזמן טעה, ולא הצליח להבין שלמרות שהיו זיכויים, עדיין יש בעיה, כי בוצעו מספר טעויות - ולכן הבעיה נמשכת.

1. אני מבקש להציג בפניכם את ההתחייבות שלי, את הסכומים שנלקחו ממני - ושכעת תעזרו לי שסוף סוף יוחזר לי מלוא הסכום.
סוכם איתי על אינטרנט - 15 ש"ח בחודש (2.5 מגה). וטלפון 10 ש"ח בחודש (1000 דקות לכל היעדים במשך חודשיים).
בחודש מרץ - הם עמדו בהסכם, חויבתי ב25 ש"ח.
בחודש אפריל היו צריכים לחייב אותי שוב ב25 ש"ח, אולם חויבתי ב78 ש"ח ---> חייבים לי 53 ש"ח.
בחודש מאי ואילך החלפתי את חבילת הטלפון ל700 דקות לכל היעדים ב-15 ש"ח. כלומר, היו צריכים לחייב אותי ב30 ש"ח על אינטרנט וטלפון.
במאי חוייבתי ב72 ש"ח, במקום 30 ש"ח (כיוון שלא הזינו לי את ה-700 דקות כפי שנקבע)-----> חייבים לי עוד 42 ש"ח.
בחודש יוני חוייבתי ב30 ש"ח, והייתי אמור לשלם 30 ש"ח.
סה"כ הפרשים: 53+42=95 ש"ח.

לאור היחס שקיבלתי מהם, החלטתי להתנתק.
מבקש את עזרתכם שיוחזרו לי 95 שח שנלקחו שלא בצדק, בתוספת פיצוי על עגמת נפש ובזבוז זמן.

כספי סוג הנזק :
שיוחזרו לי 95 שח שנלקחו שלא בצדק, בתוספת פיצוי על עגמת נפש ובזבוז זמן פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת 013 נטוויז'ן בע"מ שם ותפקיד:
פניתו של מר סבן התקבלה במשדרדינו ונבדקה לעומקה.
מר סבן טופל לשביעות רצונו
תגובה:
חברת 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה