פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
להתנתק מספק האינטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
נציגת השירות לא רוצה לנתק אותי מהספק אינטרנט שלהם שחוברתי
בתאריך 5/8/12 לפני יומיים וקיבלתי חודש מתנה ללא התחייבות שלחתי פקס לא קיבלו
שלחתי להם היום גם דואר אלקטרוני היא כל הזמן שואלת למה לפי החוק אם
אני מדבר עם נציגת שירות אחרי מספר פרטים היא חייבת לנתק אותי תוך 72 שעות
ולתת לי מספר אישור ניתוק אני שולח הודעה זאת להקדים תרופה למכה
לטפל כמו שצריך כמו שקבוע בחוק ולא למשוך זמן פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
013 פניות הציבור נטווי שם ותפקיד:
פניתה של גב' אחואן התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גבי אחואן פנתה לחברתינו בתאריך 06.08.2012 בבקשה לביטול השירות.
בתאריך 08.08.2012 נותק שירות האינטרנט לבקשתה.
גב' אחואן הינה מרוצה
תגובה:
013נטוויז'ין בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה