פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על עסקה שבטלתי מידית נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד אמריקן אקספרס
שלום רב.
ביום ראשון שלחתי אליכם פניה מס' 1271425.
במקביל פניתי גם לנטוויזן 013 כדי לברר מדוע חייבו את חשבוני לאחר חודשיים. הם פנו אלי ואני טעיתי לחשוב שהם מ-012 אינטרנט זהב אליהם אני קשורה כבר מס' שנים ובטעות נתתי את מס כרטיס האשראי.מיד כאשר התבררה לי הטעות הודעתי להם על כך ובקשתי למחוק את כל הפרטים מהמחשב שלהם.הובטח לי בכך יעשה .לאחר חודשיים התחילו לחייב את חשבוני.אני מצהיר בזה כי כל דברי הם אמת ונא לא לחייב את חשבוני בל סכום שהוא ע"י 013 נטוויזן.גם לא נמסר לי על ידם שם משתמש או סיסמא.
לאחר שיחה היום שניסו לשכנע אותי לעבור אליהם ,ללא הסכמה מצידי ,הובטח לי כי פרטי ימחקו מהמחשב שלהם. אני מבקש לבטל החיובי מהעבר ביום 2.08.2012 ע"ס 37.77 ש" מס' אסמכתא 257733 וכמו כן חיוב עתידי ליום2.09.2012 בסך 29.9 מס' אסמכתא 1569663.
בכבוד רב מרדכי לב
העתק הפניה לאמריקן אקספרס
עגמת נפש ו סוג הנזק :
ביטול כל החיובים.הקודם והבא פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
מר לב היה לקוח של חברתנו בעבר. כאשר התקיימה עמו שיחה בתאריך ה-2/5/2012, מסר את פרטי החיוב לצורך ביצוע עסקה, אשר עודכנה במספר לקוח חדש. בעקבות בלבול באיתור המנוי כאשר פנה מר לב לבטל את העסקה, אותר מספר הלקוח הישן בלבד, ובו ניתנה ההנחייה לביטול העסקה. תגובה:
המנוי בוטל ובוצע זיכוי בעבור החיובים המתוארים בפנייתו אליכם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה