פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
78293 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
פניתי אליכם וקיבלתי טלפון מנציג בנטוויז'ן, הוא אומר שאני ביקשתי להקפיא את המנוי וזה מה שהנציג רשם בזמנו, אני אמרתי לנציג בזמנו לא להקפיא את המנוי - ביקשתי מהבחור שיוציא את השיחה הוא טוען שאין הקלטה,
דיבר איתי בחור ממש לא נחמד, זילזל ונתן לי תחושה של שקרנית.
לא ברור לי מדוע אני צריכה לשלם 261 + הוצאות עו"ד על חיוב שאינו שלי
אני מעולם לא קיבלתי מכתב מהם, או תלונה על כך שאיני משלמת מאחר ואני מבחינתי התנתקתי מהם. בבקשה עיזרו לי אני לא יודעת מה לעשות, אפילו תפנו אותי לעו"ד שיעעזור לי אני לא מוכנה לשלם להם שקל, את הכסף אני אשלם לעו"ד ולא להם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
ראו תגובה לתלונה 78293. תגובה:
ראו תגובה לתלונה 78293. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה