פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים גבוהים שלא סוכמו ושרות גרוע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לקו הטלפון הביתי של 013 במסלול של 10 שח כולל 200 דקות לניידים.
לאחר שירד החיוב הראשון ולא נשלחה חשבונית התקשרתי לברר ולתדהמתי התברר לי שצרפו אותי למסלול שיחות ללא הגבלה ב79 שח.
כשהתלוננתי בפני הנציגה היא אמרה לי שאכן אני צודק והיא רואה את הטעות ותעדכן לי את המסלול הנכון רטרואקטיבית.
כמובן שחודש לאחר מכן הופיעו שוב חיובים גבוהים,ושוב ללא חשבונית.
4 פניות לשרות נענו באותה תשובה "אתה צודק יחזור אליך נציג בכיר ויסכם איתך על ההחזר"
וכמובן אף אחד לא חזר, שום החזר לא התקבל.
רק לאחר שניידתי את המספר לחברה אחרת חזרו אלי מקשרי לקוחות ושוב הבטחה שיחזרו אלי בעניין ההחזר ו.................כלום.
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר בדיחי התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר בדיחי טופל לשביעות רצונו .
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה