פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה חוזרת באתר "תלונה" (לא טופלה ע"י נטוויז'ן) נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.06.2012 הגשתי תלונה באתר זה על חברת נטוויז'ן ו"ידה הארוכה", אשר נשלחה לכיסי ללא אישורי. לאחר 8 חודשים שגבו ממני ללא רשות, ולא נענו לבקשותיי לעצור את הגבייה או בכלל לשוחח איתי, הגשתי תלונה באתר זה. תוך זמן קצר חזרה אלי נציגה אדיבה שהתנצלה ללא הרף תוך הבטחות על החזר כספי מיידי שיכנס לחשבוני ויותר מכך- בירור מקיף שיבהיר למה עברתי עשרה מדורי גיהנום עם החברה הזו. היא הייתה כל כך נחמדה שהתרציתי, ואפילו פיצוי ברוב תמימותי לא ביקשתי. עברו 3 חודשים ועד עתה לא ראיתי את ההחזר. כעת אני יידרשו יותר ממילים יפות כדי לרצות אותי!

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
בתאריך ה-27.06.2012 הועבר הזיכוי לכרטיס האשראי.
מר ורד ערך בדיקה עם חברת האשראי ואכן נמצא כי בוצע החזר בתאריך הנקוב.
תגובה:
כאמור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה