פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת להתנתק נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר נסיון להתנתק.התבקשנו לשלוח את המתאם שיחות לחיפה.מה שכורך טירחה רבה והוצאה כספית.ועוד מודיעים לך שאם לא יגיע תוך 14 יום תחוייב.בושה וחרפה שבשביל להתחבר שולחים טכנאי לחבר שגם ככה לא עושה את העבודה ומנתק את האינטרנט לתקופה ארוכה.ביטלנו את החיוב דרך ישראכרט.ננסה לשלוח את המתאם שיחות ולקבל את הזיכוי בצ'ק.
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור , 013 נטוויז'ן בע"מ שם ותפקיד:
פניתו של מר ממן בשם גברת רונית ממן התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר ממן טופל לשביעות רצונו
תגובה:
פניות הציבור , 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה