אי ניתוק מנוי באינטרנט - חיובים בכרטיס אשראי למרות בקשה להתנתק |
נושא התלונה: |
יום שישי 27 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
העתקים: - משרד התקשורת , מחלקת פניות הציבור
- המועצה הישראלית לצרכנות
התנתקתי מ-013 נטוויזן כספק אינטרנט בחודש ינואר 2011.
שלחתי פקס בקשה להתנתק. יש לי תיעוד מחברת הוט לשליחת הפקס.
אחרי יומיים נציג נטוויזן התקשר אלי לשאול מדוע אני רוצה להתנתק – עניתי שקבלתי הצעה טובה מ-012. כרטיס האשראי שלי לא חויב משך 3 חודשים, אבל בחודש אפריל שוב חייבו כאילו לא התנתקתי. לצערי לא שמתי לב לחיוב בכרטיס אשראי כי עדייו היה לי מנוי בנטוויזן "שיחות לחו"ל."
פניתי ל-013 מספר פעמים; באין ספור מכתבים באימייל, בפקס, טלפונים,
בקשתי התייחסות, ענו שהנושא "בטיפול" ויחזרו אלי... וכו'.
דברתי עם מנהלת קשרי לקוחות, היא טוענת שלא התנתקתי, שהם לא קיבלו את הפקס!
- למרות שחב' נטוויזן טוענת שלא קיבלו את הפקס, לאחר כמה ימים
התקשר אלי נציג נטוויזן לברר מה הסיבה שאני מבקשת להתנתק.
במידה ולא יזוכו כרטיס האשראי שלי על מלוא הסכום אאלץ לפנות לתביעות קטנות.
נוסף, גם לאחר שהגשתי תלונות המשיכו לחייב את כרטיס האשראי למרות שאמרו ש"נותקתי"!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי על מלוא הסכום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|