פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק מנוי באינטרנט - חיובים בכרטיס אשראי למרות בקשה להתנתק נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
העתקים: - משרד התקשורת , מחלקת פניות הציבור
- המועצה הישראלית לצרכנות

התנתקתי מ-013 נטוויזן כספק אינטרנט בחודש ינואר 2011.
שלחתי פקס בקשה להתנתק. יש לי תיעוד מחברת הוט לשליחת הפקס.
אחרי יומיים נציג נטוויזן התקשר אלי לשאול מדוע אני רוצה להתנתק – עניתי שקבלתי הצעה טובה מ-012. כרטיס האשראי שלי לא חויב משך 3 חודשים, אבל בחודש אפריל שוב חייבו כאילו לא התנתקתי. לצערי לא שמתי לב לחיוב בכרטיס אשראי כי עדייו היה לי מנוי בנטוויזן "שיחות לחו"ל."
פניתי ל-013 מספר פעמים; באין ספור מכתבים באימייל, בפקס, טלפונים,
בקשתי התייחסות, ענו שהנושא "בטיפול" ויחזרו אלי... וכו'.
דברתי עם מנהלת קשרי לקוחות, היא טוענת שלא התנתקתי, שהם לא קיבלו את הפקס!
- למרות שחב' נטוויזן טוענת שלא קיבלו את הפקס, לאחר כמה ימים
התקשר אלי נציג נטוויזן לברר מה הסיבה שאני מבקשת להתנתק.

במידה ולא יזוכו כרטיס האשראי שלי על מלוא הסכום אאלץ לפנות לתביעות קטנות.
נוסף, גם לאחר שהגשתי תלונות המשיכו לחייב את כרטיס האשראי למרות שאמרו ש"נותקתי"!

עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי על מלוא הסכום פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור , 013 נטוויז'ן בע"מ שם ותפקיד:
פניתה של גברת סנדרה התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גברת סנדרה טופלה לשביעות רצונה
תגובה:
פניות הציבור , 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה