|
|
|
|
|
|
בתאריך 10 לספטמבר הגשתי כאן תלונה על אי זיכוי כספי בסך 450 ש"ח |
נושא התלונה: |
יום שני 10 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שנגבו ממני למרות שהקפאתי את המנוי טלפון ואינטרנט חזרו אלי ב 16 לספטמבר 2012 הבטיחו לי הרים וגבעות והתנצלו וגם זיכוי כספי...אבל עד היום מאז התלונה אצלכם עברו 75 ימים ולא קבלתי את הזיכוי חברת נטויזן מומחית בלגבות כספים באמצעות כרטיסי אשראי אבל להחזיר תשלומי יתר????? זה הצד החלש שלה היא רוצה אשראי זול מאד מהציבור...חבל שלא בטלתי כרטיס החיוב באשראי לפני הזמן
|
כספי+ בזבוז זמן יקר |
סוג הנזק : |
לשלוח לי ההחזר הכספי בצק בדאר או באמצעות זיכוי כרטיס האשראי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
013 נטוויז'ן בע"מ |
שם ותפקיד: |
פניתו של מר אברהם התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה
מר אברהם טופל לשביעות רצונו |
תגובה: |
013 נטוויז'ן בע"מ |
פתרון: |
|
|
|