פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ניתקו את המנוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.6.12 התקשרתי לנטויז'ן וביקשתי לנתק את המנוי, אמרו לי שיחזרו אלי משימור לקוחות, ביקשתי שלא יחזרו אלי כי אני מעוניינת להתנתק בכל מצב ואמרו שינתקו. לאחר כחודש התקשרתי לוודא שהמנוי נותק ודיברתי עם נציגה בשם סמך מצוות 2 (מס' פניה 183940555) והבנתי שהמנוי לא נותק, ביקשתי ממנה לנתק את המנוי והיא אמרה שהיא מנתקת וזה יקח עד 48 שעות. היום קיבלתי הודעה שאני בחוב אצלם, התקשרתי לברר ונאמר לי שניתקו את המנוי רק ב15.10.12 ולא כי ביקשתי לנתק אלא עקב אי תשלום, המנוי לא נותק כשביקשתי אלא צבר חוב מאז (כי אני עצרתי את ההוראת קבע).
למיטב ידיעתי ניתן גם לתבוע אותם עד 10000 ש"ח, ברצוני רק שינתקו את המנוי וימחקו את החוב וימנעו עוד עוגמת נפש של המתנות ומריבות מול נציגים וכו'
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור, 013 נטוויז'ן בע"מ שם ותפקיד:
פניתו של מר צעידי התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר צעידי טופל לשביעות רצונו
תגובה:
פניות הציבור, 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה