פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מספר הביתי וניתוקו!! וחיבור מספר חדש בלי אישור הלקוח!! נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בס"ד ‏‏יום שני 12 נובמבר 2012
לכבוד אתר תלונה שלום וברכה
ברצוני להתלונן על חברת נטויז'ן 013
אנו לקוחות קבועים של הקו הביתי של חברת נטויז'ן כבר 3 שנים (אולי יותר) בד"כ השרות טוב, למעט כמה תקלות טכניות מעטות שסודרו על הצד הטוב תוך 24 שעות מזמן התלונה.
ביום שלישי 6/11/12 בשעה 7 בערב שמנו לב שיש לנו תקלה בטלפון הביתי, ניסינו לסדר אותה בכוחות עצמינו ע"י ניתוק והפעלה של המודם והקו, אך ללא הצלחה. ביום רביעי 7/11/12 בשעה 9:00 בבוקר התקשרתי לנטויז'ן לנסות לברר מה התקלה, כמובן שהמתנתי על הקו כשעה עד שנציג שרות ענה לי, וע"י פרוט התקלה התברר שהבעיה אינה תלויה בנטויז'ן אלא במודם של בזק, ומה שעלי לעשות זה לקחת את המודם הבעייתי ולהחליפו בחדש, בתחנת שרות של בזק. מכיון שאין לנו תחנת שרות של בזק בעיר ולא יכולתי לצאת לי-ם להחליף את המודם, התקשרתי שוב לנטויז'ן בשעה 10:00 לברר על הדרך אם יש להם חבילה משתלמת יותר ממה שיש לי עד היום. אחרי המתנה עונה לי נציג ואומר לי: "היום יש לך חבילה בה אתה משלם בין 90 ל120 ₪ בחודש ויש חבילה ב79 ₪ לחודש ודבר ללא הגבלה לנייח ולנייד." שאלתי את הנציג:"אז מה עלי לעשות כעת? ללכת להחליף את המודם של בזק והחבילה החדשה תיכנס לתוקף?" ענה לי הנציג:" אם אתה רוכש את החבילה החדשה, אין צורך להחליף את המודם הישן, יש לנו מודם חדש שכולל את שניהם." שאלתי אותו:"ויש לכם בחבילה הזו גם פקס? פשוט היום יש לי פקס על הקו של בזק?" ענה לי הנציג:" אני אסדר לך את זה עם נציג של בזק, ונוכל לשים גם את הפקס על המודם החדש." (הם לא שאלו, לא אמרו ולא העירו ואני לא ביקשתי ולא שאלתי על ניוד מספרים) סיכמנו עם הנציג שיגיע טכנאי אלינו הביתה בין 12:00 ל2:00 בצהרים. כבר בשעה 11:55(!) מגיע הטכנאי, אני לא ההייתי בבית, רק אשתי, הנציג החליף את המודם ,נייד את המספרים, גם של נטויז'ן וגם של בזק (בלי שאף אחד ביקש ובלי שאף אחד אמר לנו שזה חלק מתהליך החלפת 2 המודמים במודם אחד – נטבוקס של נטויז'ן) אשתי, שלא הייתה שותפה לשיחה שלי עם נציג של נטויז'ן, חתמה על ניוד המספר של בזק (לא על ניוד של נטויז'ן) ועל קבלת השירות. הנציג, לפני שהלך השאיר לאשתי 2 מספרים זמניים אחד לפקס (של בזק) ואחד לטלפון (של נטויז'ן) והבטיח שתוך 4 שעות המספרים יחזרו לקדמותם. אחרי שעתיים המספר המקורי של בזק חוזר לפעול, המספר המקורי של נטויז'ן 073 עדיין לא. בבוקר יום חמישי 8/11/12 בשעה 10:00 אשתי מתקשרת שוב לנטויז'ן לברר מדוע הקו המקורי לא חזר לפעול? עונה לה נציג שירות (אחרי כשעה של המתנה): "הנושא בטיפול, יחזרו אליך עם תשובה!" עוברות עוד 3 שעות, אשתי מתקשרת שוב לברר מה קורה עונה לה שוב נציג,כמובן אחרי המתנה ארוכה:"אני אברר, תמתיני על הקו." אחרי המתנה נוספת של דקות ארוכות, חוזר הנציג לקו, מתנצל על ההמתנה ואומר שהנושא בטיפול, תחזור אליך מניידת, תוך שעה. (!) אשתי מבררת עד מתי יש שירות והנציג עונה: "תמיכה טכנית 24 שעות, מערכות מידע עד 8:00-9:00 בערב." בשעה 7:30 אנו מתקשרים שוב לברר מדוע אף אחד לא התקשר והאם נעשה משהו בנידון? אנו נענים ע"י נציגת שרות אחרי המתנה ארוכה בפעם ה3 להיום!!! שנמתין בבקשה על הקו היא תברר זאת אצל מניידת. אחרי המתנה נוספת(!) חוזרת הנציגה לקו, מתנצלת על ההמתנה, ואומרת לנו שיש בעיה בניוד א"א לנייד מספר כשר למספר לא כשר (משהו ביקש ניוד?!?!) והיא הציעה שנשאיר את המספר הזמני, ואני סירבתי בתוקף! אני מעוניין במספר שלי ומי שהחליט לנייד את המספר על דעת עצמו שיתמודד עם ההשלכות. מבחינתי שהנציג שהיה פה לנייד את המספרים שיחזור חזרה ויחזיר את המצב לקדמותו הנציגה הסבירה לי שאין מי שיטפל בזה עכשיו תתקשר מחר בבוקר ויטפלו בזה. ביקשנו מהנציגה שלכל הפחות תעשה הפניית שיחות למספר הזמני שנוכל לתקשר עם אנשים שמחפשים אותנו ולא יודעים מה המספר הזמני שלנו. היא אמרה שהיא תבדוק עם אפשר לבצע את הפעולה ושוב חיכינו דקות ארוכות על הקו כדי לשמוע את התשובה, היא חוזרת ואומרת שהיא תנסה,להעביר את השיחות אבל לא בטוח שאפשר. כמובן, שהיא לא יכלה, (או שהיא לא ניסתה – מי יודע?)ביום שישי9/11/12 בשעה 10:00 דיברנו שוב (בפעם ה ? מישהו מחזיק ראש?!) שוב ברורים מה קורה, ושוב המתנה ארוכה מורטת עצבים, ושוב המתנה לברורים של הנציג עם נותן שרות בדרגה גבוהה יותר, ושוב הבטחה (חסרת בסיס?!): "נשתדל לעבוד על זה שוב כדי להתגבר על התקלה, נעדכן אתכם בהמשך עם הצלחנו או לא" ליתר ביטחון בררנו עד מתי יש שירות ביום שישי ענו לי עד 1:00-2:00 בצהרים. בשעה 12:50 כמובן שעדיין לא קיבלנו שום עדכון, והחלטנו להתעדכן בעצמינו, התקשרנו, וכבר לא היה שרות. אתמול יום ראשון 11/11/12 בשעה 10:30 דיברנו שוב עם נציג ושוב כל התהליך מורט העצבים של המתנה, סיפור המקרה, המתנה, התנצלות, ומסקנה: א"א לנייד את המספר בחזרה למספר המקורי בשום אופן. וגם א"א לעשות הפניית שיחות בינתיים למספר הזמני (כבר 5 ימים) הודעתי לנציגה באופן חד משמעי שאני מעוניין בטכנאי שיבוא להחזיר את המצב לקדמותו מיד! והנציגה אמרה שיחזרו אלינו ותוך 24 שעות יבוא הטכנאי אלי הביתה ויחזיר את המצב לקדמותו. היום יום שני 12/11/12 כבר יותר מ24 שעות שהבטיחו בפעם המי יודע כמה שיחזרו אלי, לא חזרו ולא שלחו טכנאי!!! ועכשיו אני שואל: א. עד מתי עלי להמתין עד בוש "שיחזרו אלי" ?דבר שהבטיחו לי לפחות 4פעמים ב5 הימים האחרונים וזה עדיין לא קרה עד לרגע זה.ב.מדוע כשרכשתי חבילה חדשה וביקשתי נציג שיחליף את המודם הייתה תשובה מיידית וטכנאי הגיע תוך שעה וחצי. וכשיש תקלה שהם גרמו לה הם יחזרו אלי מתי יתפנה נציג שיבוא ב24 שעות הקרובות? (והם לא חזרו תוך 24 שעות) ג. מה בדבר העוגמת נפש שאין לי את הקו שלי 6 ימים וזה לא מעניין אף אחד? ד. ומה בדבר השעות הארוכות שהתבזבזו לשיחות ולהמתנות הרבות ללא תועלת?

בתודה על הבמה החשובה
ובתקוה לפתרון הבעיה ,ופיצוי על הזלזול ועגמת הנפש
מוטי מביתר
0548468250
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת המספר הטלפון המקורי לפעולה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ שם ותפקיד:
פנייתו של מר דויטש התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בשיחתנו אומת כי התקלות הטכניות שמר דויטש העלה בפנייתו אכן נפתרו.
כמו כן הוסכם כי יבוצע מעקב נוסף על מנת לוודא שאכן התקלה אינה חוזרת.
שביעות רצונו של מר דויטש חשובה לחברת 013 נטוויז'ן ועל כן ניתנה הטבה במנויו.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה