העלאת מחיר בסיום תקופה |
נושא התלונה: |
יחיאלי צפריר |
שם/כינוי: |
יום שישי 25 ינואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בקשתי לנתק 2 קוי טלפון מנטוויזן, שכנעו אותי להשאר בעלות 10 ש"ח ל400 דקות, לא זוכר שאמרו לי שהתוכנית לחצי שנה. לאחר חצי שנה המחיר קפץ ל 80 ש"ח, לאחר שקיבלתי חשבון התקשרתי לברר מדוע? נאמר לי מהמוקד שאן להם מושג, הם בודקים, יחזרו אליי ואם צריך יזכו אותי. חזרו לאחר חודש וכמובן בעוד 80 ש"ח והודיעו כי המחיר עלה. כמובן התנתקתי מייד. לטענתם הם אינם צריכים להודיע וכי עליי להסתכל בחשבונית באותיות הקטנות! מדוע אני צריך לשלם 80 ש"ח עבור ההמתנה בבירור אצלהם? מדוע המוקדנית לא ידעה שהמחיר עלה?
|
עצבים, רמאות |
סוג הנזק : |
|
|
|
|