פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת מחיר בסיום תקופה נושא התלונה:
יחיאלי צפריר שם/כינוי:
‏יום שישי ‏25 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בקשתי לנתק 2 קוי טלפון מנטוויזן, שכנעו אותי להשאר בעלות 10 ש"ח ל400 דקות, לא זוכר שאמרו לי שהתוכנית לחצי שנה. לאחר חצי שנה המחיר קפץ ל 80 ש"ח, לאחר שקיבלתי חשבון התקשרתי לברר מדוע? נאמר לי מהמוקד שאן להם מושג, הם בודקים, יחזרו אליי ואם צריך יזכו אותי. חזרו לאחר חודש וכמובן בעוד 80 ש"ח והודיעו כי המחיר עלה. כמובן התנתקתי מייד. לטענתם הם אינם צריכים להודיע וכי עליי להסתכל בחשבונית באותיות הקטנות! מדוע אני צריך לשלם 80 ש"ח עבור ההמתנה בבירור אצלהם? מדוע המוקדנית לא ידעה שהמחיר עלה?
עצבים, רמאות סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווויז'ן בע"מ שם ותפקיד:
פניתו של מר יחיאלי התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה-04.06.2012 בחר מר יחיאלי לחדש את המסלול בשירות הקו הביתי.
במעמד השיחה שוקפו בפניו התנאים של החבילה הן בע"פ והן בכתב.
מר יחיאלי פנה לביטול השירות הקו הביתי.
פניתו התקבלה והשירות בוטל לבקשתו.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטווויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה