פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על מוצר שלא היה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי ניתנו לי שלושה חודשי ניסוי בשירותי האינטרנט והטלפון של החברה בתום שלושת החודשים ביקשתי להתנתק יש לציין שבקלות יחסית.
דא עקא במסגרת שלושת חודשי הניסוי ביקשנו תוכנת סינון אתרים שהייתה כרוכה בתשלום. לאחר ההתנתקות המשיכו לחייב אותי על תוכנת הסינון למרות שכלל לא הייתי מנוי על האינטרנט אלא על הטלפון בלבד.
לאחר כשנה עליתי על הנושא וביקשתי לבטל את החיוב רטרו מההתנתקות מהאינטרנט.
בקשתי נענת בחיוב (אחר ויכוח) ונאמר לי שיזכו את כרטיס האשראי.

דא עקא עברו חודשיים וכרטיס האשראי טרם זוכה.
נאמר לי לבדוק עם חברת האשראי -בדקתי -לא בוצע זיכוי.
התקשרתי שוב אמרו לי לבדוק שוב ונתנו מספר (למה לא נתנו אותו מהתחלה??) - בבירור מול חברת האשראי נאמר ששום זיכוי לא נעשה.

כמה צריך לרדוף אחריהם בשביל לקבל מה שמגיע לי????
כספי סוג הנזק :
לזכות את כרטיס האשראי- כמו שצריך פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה