פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת תשלום חוזרת לשוא נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי ביקשתי לנתק את השירות של נטויזן. ב 20.05.12 עבר האינטרנט והטלפון לבזק בנלאומי .
לאחר הניתוק הגיע חיוב של 110.83 עבור חודש יוני שניסיתי לומר לחברה שזה לאחר הניתוק, אך לא עזר כלום. ונאלצתי לשלם את החיוב . באוגוסט קיבלתי בקשה לתשלום ע"ס 219.84 . שלחתי אינספור מכתבים שאמרים: 1. ששילמתי כבר תשלום מעבר לנדרש. 2. שניתקתי את הקשר ולכן אני לא אמורה לשלם 3. שיפסיקו לשלוח לי דרישות לתשלום.
כלום לא עזר. בדצמבר 12 קיבלתי שוב חיוב ע"ס 216.44 (גם אין עקביות בסכומים), שוב שלחתי מכתבים. למרות כל המכתבים בסוך ינואר קיבלתי מכתב דרישה נוסף על אותו סכום.
פשוט לא מובן לי מה קורה בנטויזן, ולמה הם דורשים כספים שלא מגיעים להם, ולמה הם מתעלמים מהמכתבים שלנו.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
שיפסיקו לשלוח מכתבי דרישה. אנו לא חייבים להם דבר. (ההיפך - קיבלו יותר מדי) פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה