פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב ואי קבלת הזיכוי שהובטח נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודשים אוגוסט-אוקטובר לא קיבלתי חשבוניות מחברת נטוויז'ן למייל כפי שביקשתי מהחברה, בחודש ספטמבר החלפתי כתובת מגורים ושיניתי את פרטי החבילה שלי מ89.90 ש"ח ל- 20 ש"ח בחודש. דיברתי עם נציגים שונים בתקופה זו ולא נמסר לי מהחברה אך לא פעם אחת כי אני קיים חוב בחשבון שלי עקב ניסיון גבייה מחברת האשראי. בחודש אוקטובר התקבל חיוב בכרטיס האשראי שלי בגובה 176.10. פניתי לחברה בניסיון להבין מדוע קיבלתי את החיוב ולאחר טרטורים רבים בין המחלקות השונות נמסר לי כי החברה קיבלה סירוב מכרטיס האשראי שלי במשך שלושת החודשים האחרונים. כשביקשתי לקבל הסבר מדוע לא קיבלתי התראה על כך במייל או בדרך אחרת נמסר לי כי אין החברה מחויבת ליצור קשר עם הלקוח במשך שלושה ניסיונות, כי הם משלמים את החיוב החודשי לחברת האשראי ובתמורה גובים חוב של 32 ש"ח על כל ניסיון. הסברתי לנציגים השונים מספר פעמים כי לא קיבלתי חשבוניות למייל או לכתובת הדואר החדשה אליה עברתי. חשוב ליין כי השירות עבר לדירה החדשה אבל לטענתם לא החלפתי כתובת מעולם, טענה מוזרה כיוון שהגלישה עברה איתי. חזרתי לדירתי הקודמת לראות אם לשם נשלחו מכתבים וגם לשם לא הגיעו החשבוניות. החוב מטעם החברה היה שווה לעלות כספית של גלישה במשך כמעט חצי שנה!! לאחר אינספור שיחות, שעות המתנה רבות ומעבר בין המחלקות השונות התייאשתי וביקשתי להתנתק מהשירות של החברה. הפניה שלי הועברה לנציגת קשרי לקוחות בשם לילה אשר הציעה לזכות אותי בגין החוב עבור שני חודשים. ביקשתי שהזיכוי יוחזר לכרטיס האשראי ונמסר לי ממנה כי אין אפשרות כזו וכי הזיכוי חייב להישאר בתחומי החברה. כיום אני יודעת כי ישנו חוק אשר מחייב את החברה לזכות אותי ישירות לאשראי אך הדבר לא נעשה בזמנו. ביקשתי בשיחה ההיא לקבל פירוט של החשבוניות מהתקופה האחרונה וראיתי כי רק בעבור שני חודשים היה סירוב כך שלא מובן לי מדוע חויבתי בגין שלושה חודשים. הובטח לי זיכוי בגובה 65 ש"ח אשר יכנס לתוקף בחשבונית הקרובה, ולדברי הנציגה, לא אדרש לשלם במשך השלושה וחצי חודשים הקרובים. אך כיאה לחברת נטוויז'ן בחודש נובמבר חויבתי בגין 20 ש"ח על שימושיי האינטרנט שלי, התקשרתי לחברה להבין מה קרה לזיכוי שהובטח לי ונאמר לי כי חזרו אלי. שיחה זו התבצעה מספר פעמים עד שלאחר שלושה שבועות קיבלתי הודעה כי אכן יש ל זיכוי, וכי הוא יכנס מהחודש הבא. הנציג אמר שהזיכוי לא עודכן במערכת אבל מעכשיו הוא יהיה בתוקף .כך שלמעשה שילמתי עוד 20 ש"ח מעבר ל65 ש"ח שנגבו ממני עד כה. בחודש דצמבר שוב חויב כרטיס האשראי שלי והפעם ב52 ש"ח בשל אי הצלחה לחייב את כרטיס האשראי שלי. התקשרתי שוב לחברה להבין מדוע אני ממשכיה להיות מחויבת חודש אחר חודש כשהובטח לי זיכוי כבר בחודש אוקטובר?? אחרי אינספור השיחות האלה נמסר לי כי החייב האחרון של 52 הש"ח ירד לי מהזיכוי, כך שלמעשה קיבלתי 20 ש"ח זיכוי ועוד 32 ש"ח נלקחו ממני ללא סיבה! מלכתחילה לא הייתי אמורה להיות מחויבת בחודשים האלה ואם הזיכוי היה נכנס לתוקף בנקודת הזמן בה הובטח לי לא היו ניסיונות גבייה מהאשראי שלי! בחודש דצמבר קיבלתי חשבונית בגובה 7 ש"ח כיוון שהזיכוי עודכן ומה שנשאר ממנו ירד. נשארו 13 ש"ח בלבד במקום 45 ש"ח. התקשרתי לחברה לברר מה קרה לזיכוי שלי, במשך חודש שלם הועברתי ממחלקת השירות הפיננסי למחלקת שירות הלקוחות מציגה בשם סתווית טיפלה בפנייה שלי. ביקשתי שתחזור אלי והובטח לי שתחזור אלי בתום 48 שעות, ביקשתי שנית, ועוד פעם הובטח לי כי תחזור אלי. כפי שניתן להבין סתווית מעולם לא חזרה אלי, מעולם לא ניתן לי הסבר אך ניסיונות החיוב נמשכו. לבסוף התייאשתי וביקשתי להתנתק מהחברה. לא ניתנה לי האפשרות להתנתק כיוון שלטענת החברה היה לי חוב של 20 ש"ח על חודש ינואר ועד שלא אסדיר אותו לא אוכל להתנתק. העברתי את פרטיי האשראי שלי, שילמתי את החוב, קיבלתי מספר אסמכתא וביקשתי להיות מנותקת מהשירות. ביום למחרת חזר אלי נציג אשר אמר כי תוך שעה אהיה מנותקת מהשירות כעבור 24 עדיין לא נותקתי. התקשרתי לחברה שוב ודרשתי שינתקו אותי והצגתי את משפר האישור מהשיחה הקודמת. בשעות הערב עדיין הייתי מחוברת לשירות. רק לאחר שכתבתי תגובה בדף הפייסבוק של החברה חזרה לאי נציגה מטעם שירות לקוחות שאמרה כי אני מנותקת וכי לצערם אין אפשרות להחזיר את כספי שנגזל. היום בדקתי את כרטיס חברת האשראי שלי וראיתי כי אני מחויבת על 40 ש"ח מחברת נטוויז'ן!! מדוע ולמה??? התנהלות רבה של החברה אינה תואמת לנהליה ולחוק:
1. הובטח לי זיכוי החל מחודש נובמבר- הוא נכנס לתוקף רק חודש לאחר מכן ולאחר שיחות רבות
2. הובטח לי בשתי שיחות שונות כי יחזור אלי מנהל, על פי נהלי החברה מנהל מחויב לחזור ללקוח תוך 24 שעות, זה לא קרה.
3. הובטח לי שאנותק- זה לא קרה פעמיים.
4. ביקשתי זיכוי לכרטיס האשראי ונמסר לי שאין אופציה כזו
5. לא נשלחו חשבוניות במשך שלושה חודשים או מכתבי התראה בגין הסדר חוב
ההתנהלות של נציגי החברה היה מתחת לכל ביקורות, הייתי לקוחה בחברה במשך 3 שנים והם יודעים לעשות כל שביכולתם בכדי להשאיר לקוחות בחברה אבל מפנים גב ללקוחות שמבקשים לעזוב, גוזלים כספים ואינם לוקחים אחריות על מעשיהם
אני דורשת פיצוי כספי מלא בגין כל ניסיונות גביית החשבון שנעשו ארבע פעמים ובגין החיוב העתידי שאמור להגיע לאחר שהתנתקתי מהשירות כבר, סכום שווה ל150 ש"ח.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור , חברת נטוויז'ן בע"מ שם ותפקיד:
פנייתה של גב' קובובסקי התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גב' קובובסקי טופלה במחלקת פניות הציבור וקיבלה מענה לפנייתה.
תגובה:
פניות הציבור , חברת נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה