פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נעדר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בשנת 2001 לצערי הצטרפתי להיות מנויה של נטוויזן ועד להתנתקות שלי בדצמבר 2012 שהיה הקש ששבר את גב הגמל. התקשרתי בשל אי אפשרות להתחברות לאינטרנט והבטיחו לי כי טכנאי מוסמך יחזור אלי זה לא חזר ונאלצתי להביא טכנאי פרטי שפתר את הבעיה.
הדבר חזר על עצמו לאורך כל שנות ההתקשרות שלי עם החברה שכלל אף רכישה של מחשב למרות שלא היה צורך להחליף ומלחמה שלמה עם החברה עם התחברות לראוטר שלא עבד חודש ימים ורק אחרי שהבאתי טכנאי פרטי הבעיה נפתרה.
כך ברשותי עוד קרוב ל-7 מקרים נוספים מול החברה כאשר בכל פעם לא רק שלא קיבלתי פיצוי שילמתי יותר על התקלה.
המחשב הוא כלי העבודה שלי ובכל יום שאנני מחוברת לאינטרנט הוא נזק כספי הן לעסק שלי והן ללקוחות שלי.
אני מבקשת את הכסף ששילמתי לאורך השנים לחברה בחזרה.
כספי סוג הנזק :
דמי מנוי של עשור בחזרה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור, חברת נטוויז'ן בע"מ. שם ותפקיד:
פניתה של גב' חן התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
פנייתה של גב' חן טופלה במחלקת פניות הציבור בתאריך 12.02.2013 וקיבלה מענה מלא לפנייתה.
תגובה:
פניות הציבור, חברת נטוויז'ן בע"מ. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה