פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול נושא התלונה:
בן עמרם מיכאל שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
הכל התחיל במאי 2012 כאשר נציג החברה התקשר אליי והציע לי להוזיל עלויות של החבילה מ-78 ש"ח ל-43 ש"ח. כמובן שלא היתה לי סיבה לסרב והסכמתי להצעתו. במרץ 2013 כשהסתכלתיבחיובי האשראי שלי ראיתי כי נטוויז'ן גובים ממני 2 חיובים: אחד בסך 78 ש"ח והשני בסך 43 ש"ח. מיד הבנתי כי אותו נציג לא ביטל את החבילה הישנה היקרה יותר וחייב אותו גם עליה וגם על החבילה החדשה הזולה יותר שהציע לי על מנת להוזיל עלויות.
התקשרתי לנטוויז'ן וסיפרתי להם את כל הסיפור במטרה שיפסיקו לחייב אותי חיוב כפול וגם שיחזירו לי את כספי שנגבה ממני סתם החל ממאי 2012. הנציגה שענתה לי אכן ראתה את החיובים הכפולים אך טענה כי לא אמרתי בפירוש לאותו נציג שאת החבילה הישנה אני מבקש לבטל. זה היה ברור לי מאליו שכן החברה היא זו שפנתה אליי בהצעה להוזלת עלויות ...הם כמובן לא מצאו את ההקלטה של אותה שיחה טלפונית כדי לאמת את הדברים. כאשר שאלתי מה לגבי ההחזרים שמגיעים לי ממאי היא אמרה שלחברה אין מדיניות של החזרת כספים. השיחה לא התקדמה לשום מקום , ביקשתי להתנתק מהם לאלתר והשיחה נותקה בכעס. יום למחרת התקשרה אליי נציגה בכירה שהציעה לי 3 חודשים במתנה. ההצעה היא די מעליבה שכן נגבו ממני דמי תשלום סתם כמעט שנה אחורה (!!) אבל אין באפשרותם להחזיר לי אותם. הייתי מצפה מחברה הגונה שתתנצל על הטעות שקרתה, תחזיר לי את כל המגיע לי וגם תרצה לפצות אותי על עוגמת הנפש שנגרמה לי. די הופתעתי לרעה מכל ההתנהלות.
העניין שיותר מציק לי מאשר הכסף שנלקח ממני לשווא הוא היחס של החברה כלפיי שניסתה להפיל את האשמה עליי בתואנה שהלקוח צריך להיות אחראי ולעקוב אחר חיוביו, והאימרה שהלכה וחזרה על עצמה מפי מספר נציגים של החברה ש"אין לחברה מדיניות החזרת כספים ללקוחות". עם כל הכבוד חברה יקרה, אתם גביתם כסף ממני בטעות, מן הראוי שתחזירו לי אותו עד לשקל האחרון בלי הרבה בעיות.
עכשיו יצרתם עוד לקוח מאוכזב וחבל!
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור , נטוויז'ן בע"מ שם ותפקיד:
פניתו של מר בן עמרם התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר בן עמרם טופל במחלקת פניות הציבור, וקיבל מענה לפנייתו
תגובה:
פניות הציבור , נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה