פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא נענים לפנייתינו להפסקת השירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
כבר יותר משנה שביקשנו הפסקת שירות . מטעמי מחלה קשים - זנחנו את המעקב אחרי בקשתינו.
היום קיבלנו הודעה על חיובי כל השנה!

עד מתי תעשוקו?
כספי סוג הנזק :
ראשית - הפקה מיידית של לקיחת כסף. שנית - החזר כספי מיידי. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
מר קלמן שוחחה עם חברתנו בתאריך ה-07.02.2012. במסגרת שיחה זו, סוכם כי שירות האינטרנט יבוטל. תגובה:
חברתנו ביטלה את השירות כמבוקש.
המכתב אותו קיבל מר קלמן לאחרונה, מציג פירוט חיובים לשנת 2012 כמתבקש עפ"י חוק, אך בפירוט זה ישנם חיובים עד תאריך הניתוק בלבד.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה