פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי חזרה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של 013 כבר כמעט שנתיים. אני תושבת הדרום . השנה במהלך מבצע עמוד ענן התקשר נציג לנייד שלי ואמר לי שבגלל שאני תושבת הדרום מגיעה לי הטבה שדרוג ל 10 מגה באותו המחיר של 5 . רק הוא לא טרח לספר לי שבאותו היום נגמר לי המבצע ושילמתי מחיר כפול. הוא לא ציין מה המחיר גם לאחר ששאלתי. כשפניתי למוקד נמסר לי שיקשיבו לשיחה ויחזרו עד עכשיו אף אחד לא חזר! עברה חצי שנה כבר! בשבוע האחרון אני מנסה לדבר עם נציג שרות בנושא אחר ולא ניתן להשיג נציג. אני משאירה פרטים שיחזרו אלי. אומנם חוזרים אבל לא נוצנים צ'אנס לענות לפאלפון אחרי צלצול אחד מנתקים!! זה לא שרות.אני משלמת כל חודש ואני מצפה לשרות ויחס הגון.
עוגמת נפש סוג הנזק :
דורשת שיחה מיידית של מנהל. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה