פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה לאחר הודעה רשמית על ניתוק נושא התלונה:
רודוביץ גדעון שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.1.2013 התנתקתי מחברת נטוויזן עקב מעבר לחברה אחרת ,ההודעה הייתה דרך אתר נתק
התקשרו אלי לברר בניגוד לחוק אבל סביר
באותה שיחה לא נאמר לי ,לא נשלח מסמך או מייל שאני חייב כסף.
בחודש שעבר ניגבה ממני דרך הוראת קבע שהייתה עדין בתוקף סכום של 200 שח
אבקש לקבל את הסכום בחזרה כי אין לי חוב לחברה שידוע לי
את המגבר שלכם אם צריך להחזיר אחזיר או שיבואו לקחת
תודה גדעון רודוביץ 0525617690
כספי סוג הנזק :
החזר הכסף פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
בתאריך ה-28.12.2012 בוטל שירות הטלפון הקווי ממינויו של מר רודוביץ ולבקשתו.
במעמד התקנת השירות בביתו, מתאם השיחות הורכב והוא שימש לצורך שימוש בשירות ובהשאלה. מר רודוביץ חתום על חוזה ההתקנה, המפרט את הצורך להשיב את מתאם השיחות לחברתנו עם ביטול השירות.
לאחר ביטול השירות, למר רודוביץ נשלח מכתב, הקורא לו להשיב את מתאם השיחות לחברתנו בתוך 14 ימים, ולא יחויב בגין שוויו.
חברתנו המתינה חודשיים נוספים לקבלת המתאם, אך לשוא.
חברתנו חייבה את מר רודוביץ בתאריך ה-24.03.2013 בגין שוויו של המתאם.
תגובה:
איננו יכולים לקבל את מתאם השיחות ממר רודוביץ. מתאם השיחות הינו כעת רכושו של מר רודוביץ. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה