פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים לא כדין נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להתלונן על חברת נטויז'ן ברק 013.
בתאריך 02.02.2012 שלחתי פקס דרך האתר NETEK עם הודעת התנתקות מכל השירותים של נטויז'ן ברק 013. נציגה מקשרי לקוחות של נטויז'ן חזרה אלי מספר פעמים בניסיונות לשכנע להקפיא את המנוי ללא ניתוק, לא אישרתי את ההקפאה.
לא חידשתי מגעים עם החברה מאז ועד היום ולא ביקשתי שום מהם שירות.
החודש כשנה וחצי לאחר הניתוק, הופיע חיוב בכרטיס האשראי שלי מחברת נטויז'ן על סך 34.42 ש"ח.
נציגי השרות מסרבים בתוקף להחזיר את הכסף, לאחר שאיימתי שאפנה ל"תביעות קטנות", הנציגה השיבה ברוב חוצפתה: "לא חבל לך ללכת לתביעות קטנות על 34?"
כיצד אוכל לקבל חזרה את כספי, אשר נגבה לא כדין, כאשר נציגי החברה מסרבים בתוקף לשתף פעולה?
תודה מראש!

בברכה,
חנה

כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור נטוויז'ן בע"מ שם ותפקיד:
פנייתה של גב' קופרמן התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
פנייתה של גב' קופרמן טופלה לשביעות רצונה על ידי מחלקת פניות הציבור
תגובה:
פניות הציבור נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה