פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים ללא אישור וללא תיעוד נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך מספר חודשים פנו אלי נציגי חברת נטויז'ן בטלפון והציעו לי מגוון חבילות הגנה לאינטרנט. סירבתי בתוקף ואף הסברתי שאין באפשרותי להשתמש בשירותים האלה גם אילו ניתנו בחינם מפאת סוג המכשירים שבידי.

הפלא ופלא, כחצי שנה לאחר מכן גיליתי כי במשך כמה חודשים חויבתי 40-50 ש"ח נוספים בכל חודש בגין אותם שירותים בדיוק.

ישר התלוננתי וביקשתי להסדיר את הנושא. במשך שלושה חודשים חיפשו נטויז'ן את הקלטת השיחה בה אישרתי את השירותים הנ"ל, אך לא מצאו. תיעדתי כל שיחה ושיחה.

לבסוף פנתה אלי נציגת שירות בכירה ואמרה כי "יש בידם תיעוד" לאישור ממני. כמובן שאין כל תיעוד שכזה. היא הודתה שהתיעוד איננו בע"פ או בכתב, אך איכשהו בכל זאת קיים. כמובן שלאישור זה אין מספר פניה, תאריך או כל הוכחה. נטויז'ן סירבו להחזיר לי את הכסף במלואו וזאת למרות שנלקח בהתנגדותי הברורה וללא הצגת שום אישור בדיעבד מצידם.

כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא עבור הכסף שנגנב ממני פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה