פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה מסרבת לנתק אותי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של נטוויז'ן מה17.5.13
ב16.6.13 עברתי לחברה אחרת אשר שלחה טופס בקשת ניתוק דרך אתר נתק (מס טופס 56897866).
כעבור כמה ימים התקשרתי אל נטוויז'ן כדי לוודא ניתוק והם הודיעו לי שהאינטרנט מנותק. מאז גם לא קיבלתי חשבוניות מהחברה והייתי בטוחה שהעניין תם ונשלם.
ב12.8.13 התקשרה אלי נציגה מנטוויז'ן והציעה לי מבצע על היותי לקוחה שלהם, כשהודעתי לה שהתנתקתי לפני חודשיים אמרה לי לפנות לשירות הלקוחות וכך עשיתי;
בשיחה עם ליאת מצוות מורן משירות הלקוחות של נטוויז'ן התברר שאני עדיין מחוברת! יתרה מזאת, אין שום עדות על שיחתי לאימות ניתוק והם לא קיבלו שום טופס ניתוק.
הנציגה אף אמרה לי שלא אקבל זיכוי על החודשיים האלה מכיוון שזו הייתה אחריותי להודיע להם שאני רוצה להתנתק (למרות שכך עשיתי).
דרשתי ממנה לנתק אותי מיידית ואחרי כ15 דקות של טרטורים שבהם הנציגה ניסתה להציע לי מבצעים למרות שהבהרתי לה בפירוש שאחרי עוגמת הנפש הזו אני בחיים לא אחזור לחברה - היא הודיעה לי שאין לה סמכות לנתק אותי ושיחזור אלי נציג אחר תוך 24 שעות
24 שעות אחרי-אף נציג לא חזר אלי. משמע אני עדיין מחוברת ולא יכולה להתנתק.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה