סירוב זיכוי על עיסקה שלא מומשה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים רכשתי מ"גרופון" שוברים למסעדה ולא שמתי לב שתוקפם פג בתחילת החודש .
לתומי , חשבתי שלא תהיה בעיה ואוכל לקבל החזר לחשבון ה"גרופון " שלי למימוש הכסף לקניה הבאה, הרי שהכסף לא יצא מקופתם , מאחר שבית העסק מקבל כסף כנגד השוברים.
להפתעתי , נאמר לי בשירות הלקוחות שלא אוכל לקבל זיכוי , 325 ש"ח יישארו אצלם מבלי לתת שום תמורה .
הנציגה שדברה איתי הייתה גסת רוח וחזרה על משפטים ששיננה ללא שום התייחסות עניינית לבעיה. כך גם מנהל שירות הלקוחות בשם לירז שענה למייל שלי בתשובה יבשה ולקונית.
ברור שזה פשוט גזלה, אני בטוח לא אקנה שום דבר מהאתר ולדעתי כדי לקחת בחשבון שאם שכחתם לנצל את השובר ותוקפו פג כספכם ירד לטמיון.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|