פרטי התלונה

תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד "קרדיטים" באתר במסגרת "חבר ממליץ לחבר" נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.10.13 רכשתי מאתר "גרופון ישראל" שני שוברים מוזלים לצפייה בסרט באולמי גלובוס מקס וגלובוס גרופ, מספר קודי השבורים הם "9XXX1 + 9XXX3" - לא פרסמתי עקב חסיון מספר מלא -
לאחר ההזמנה, פרסמתי לחבריי באתר פייסבוק על פי המלצתכם, קישור המעודד אותם לרכוש את המוצר גם ובתמורה אני זוכה לקרדיט של 30 ₪ על כל הזמנה אשר תבוצע על ידי כניסה לקישור.
מכיוון שהמבצע אכן היה משתלם בוצעו 5 הזמנות דרך הקישור שאותו אני פרסמתי, לאחר חישוב פשוט, מדובר בקרדיט של 150 ₪ על פי תנאי המבצע.
בתאריך 20.11.13 אתר גרופון פרסם שובר חדש שהיה נראה לי מתאים לצרכי ורציתי להזמינו, לאחר מספר ניסיונות אני מגלה שמקבלת הודעת שגיאה בעת ביצוע ההזמנה הכוללת כיתוב "מצטערים, דף זה אינו זמין כעת! אנא נסו שנית עוד כמה דקות. תודה על ההבנה צוות גרופון" (הציטוט מקורי).
לאחר שאני מנסה מספר פעמים בטווחים שונים ללא הצלחה, פניתי לשירות הלקוחות של חברתכם, ענתה לי נציגה בשם "ספיר" שכנראה יש לי תקלה במחשב ומציעה לי להזמין טכנאי מחשבים לבדוק את התקלה, לאחר מספר בדיקות מצדי, אכן הגענו למסקנה שאין לי שום תקלה במחשב וספיר נציגת השירות הלכה ובדקה בשנית, והגיעה למסקנה שנחסמתי על ידי מחלקת הביטחון עקב שימוש לא חוקי לדבריה (האשמה מאוד חמורה בפני עצמה), היא אמרה שתבדוק זאת עם מחלקת הבטחון של החברה ותחזור אלי תוך שלושה ימי עסקים, לאחר שלושה ימי עסקים שראיתי שאינני מקבל תשובה כלל, פניתי בשנית וענה לי נציגת שירות בשם "איה" שהתנצלה אך ספיר לא עשתה בדיקה כמו שצריך ועליה לפנות למחלקת הביטחון בשנית ועלי להמתין עוד שלושה ימי עסקים, לאחר שהסברתי לה שזה אינו מקובל עלי כי כבר המתנתי אותם, עשתה בירור וחזרה אלי באותו יום שאכן נחסמתי עקב הזמנה כפולה של אדם שהגיע מהקישור שלי, ועקב כך גרופון מענישה אותי ללא משפט צדק וחוסמת את חשבוני, הם מוכנים לשחרר את חשבוני בתנאי שיאפסו לי את הקרדיט(סוג של משפט שדה), סירבתי כמובן ודרשתי לדבר עם גורם אחראי בחברה, שגם הוא חזר אלי לאחר שני ימי עסקים (חזר אלי בתאריך 27.11.13).
חזר אלי מנהל בשם לירז – מספר פנייה 582078 שטען שגם תשובתו לא שונה מתשובת הנציגה, ואף הפנה אותי לסעיף בתקנון ש"גרופון רשאית לשנות את תנאי המבצע", ללא הסבר סביר או הגיוני וחזר על אותו משפט "שנעשה שימוש שאינו חוקי", ביקשתי לשוחח עם גורם מעליו כי התשובה הלקונית לא מספקת אותי, וסירב ואמר שהוא הגורם הבכיר ביותר בגרופון בחברה שאפשר לשוחח עמו על נושא כזה, ואין אפשרות לשוחח עם מנהל מעליו.
אני לא מתפלא שמקבלים שירות גרוע מנציגי השירות אם גם השירות שמתקבל מהמנהל הוא גרוע בפני עצמו.
אני מרגיש שנעשה לי כאן עוול בכך שמספר נציגים האשימו אותי בפעילות שאינה חוקית ולדעתי יש פה סוג של הטעיית צרכן ואיפוס קרדיט שאינו הגון, אני חוזר ומדגיש, שאינני עשיתי דבר שאינו הגון או אינו חוקי.
+ סוג הנזק :
שחרור חשבוני במיידי עם השארת הקרדיט המתאים + פיצוי הוגן והתנצלות פתרון נדרש :

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה