פרטי התלונה

תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא נתנו לי שום תמורה בעד הכסף שרכשתי דרכם נושא התלונה:
שמש אייל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אקדים ואומר שאני כותב מכתב תלונה זה מכיוון שחברת גרופון לא כיבדה את השוברים (12 במספר) שרכשתי בטענה שהתוקף לנצל את השוברים עבר.( באותיות קטנות רשום "תקף מ 29.5.2013 עד 8.8.2013).

אנסה להסביר במכתב זה למה לא התאפשר לי לנצל את השוברים עד לתאריך ה 8.8 ואת כל ניסיונות ההתקשרות וההסברים שנתתי לחברת גרופון.

להלן השתלשלות העניינים:

1. חשוב לציין שהנני לקוח שמרבה להשתמש בשרותיה של חברת גרופון ואף הרבה לרכוש את השוברים שהם מציעים. אף המלצתי לחבריי ולמשפחתי מספר פעמים שכן עשו זאת בעבר.

2. בתאריך 28.5.2013 רכשתי 2 שוברים לכניסה ללונה גל (טבריה) במחיר כולל של 308 ₪
אציין ששובר הינו כולל 4 כרטיסי כניסה + 4 קרטיבים (רכשתי את הכרטיס המשודרג והיקר יותר) כלומר רכשתי 8 כרטיסים במחיר עסקה של 308 ₪

שובר אחד מקנה 4 כרטיסי כניסה ללונה-גל + קרטיב לכל כרטיס.
כלומר 8 כרטיסים כולל 8 קרטיבים בסכום של 308 ₪

3. לאחר כמה ימים, בתאריך 2.6.2013 החלטתי לרכוש עוד 4 כרטיסים (שובר אחד) כך בסכום של 154 ₪ כולל 4 קרטיבים.
כך שלסיכום יהיה לי 12 כרטיסים כולל קרטיבים לכל המשפחה.
צעד זה מראה כי הנני סומך ונותן אמון בחברת גרופון כי תהיה תמורה מלאה לכספי.

4. השנה בגלל המצב הכלכלי לא התאפשר לנו לנסוע לנפוש בארץ או בחו"ל ולכן חשבנו שהבילוי בלונה-גל עם כל המשפחה ישמח את הילדים.שיתפנו את הילדים והבטחנו להם שננפוש בלונה-גל שיהיה מספיק חם.

5. אנו מתגוררים בירושלים ונסיעה לטבריה מצריכה הכנות מראש, התארגנות לנסיעה ארוכה וזמן המתאים לכולם. מה עוד שגיסתי הייתה בזמנו בהיריון מתקדם ונדרשנו להתחשב במצבה.
לכן תכננו לנצל זאת באחת השבתות של סוף יולי או אוגוסט.
אף הייתה מחשבה על אפשרות להגיע לאזור ביום שישי לאזור טבריה ולהשכיר צימר או לשהות באכסניה ללילה אחד בכדי לא לנסוע נסיעה ארוכה עם הילדים לצערי לא מצאנו מקום פנוי ולא התאפשר לנו.

6. אני עובד כמהנדס שרות בחברה בינלאומית אשר נדרש ממני נסיעות תכופות לחו"ל בהתראה קצרה.
בתאריך 23.7.2013 עד 29..7.2013 הייתי בנסיעה דחופה לגרמניה (מצ"ב כרטיס טיסה)
בתאריך 28.7.2013 זה יום הולדתי כך שחגגתי את יום הולדתי בסופ"ש שלאחר מכן ה 2.8.2013

7. סופ"ש לאחר מכן לא התאפשר לנו מכיוון שילדי עידן בן ה 4 הרגיש לא טוב, ביום שישי לקחנו אותו לטרם (רפואה דחופה), והיה נדרש ממנו לנוח. אוכל להמציא מסמכים)

8. בשבת ה 17.8.2013 תכננו כל המשפחה להגיע ללונה-גל והתארגנו בהתאם לנסוע בבוקר מוקדם
הילדים מאוד התלהבו והלכו לישון בהרגשה שאנו מחר ננפוש בלונה-גל.

9. ביום שישי בערב בעודי מסדר את הדברים ומתארגן עברתי על השוברים בכדי לראות שהכול נמצא ושמתי לב שתאריך השוברים הינו עד ל- 8 לחודש.עם התייעצות עם המשפחה ובכדי לא לנסוע לחינם את כל הנסיעה הזו עם ילדים קטנים ואישה בהיריון מתקדם החלטנו שאתקשר לגרופון וללונה-גל ביום ראשון, אסביר את העניין ושבוע לאחריו נסע.

10. ביום ראשון ה 18.8.2013 התקשרתי לחברת גרופון ודברתי עם נציג בשם מרק והסברתי את השתלשלות העניינים, הוא העביר אותי לעוד נציגה שלא ידעה לתת לי תשובה. אך הבטיחה שמנהלת השרות (סתיו) תצור קשר אך היא לא יצרה קשר

11. התקשרתי ללונה-גל ודברתי מספר פעמים איתם, הם הבינו את מצבי אך לצערם לא יכלו לכבד את השוברים בגלל שלא קיבלו את הכסף והכרטיסים לא מומשו.
בידי הקלטות של אותם שיחות עם מנהל בלונה-גל שבפירוש מסביר שהכסף לא הועבר כלל ללונה-גל.
הם אף ישמחו לכבד את בקשתי שנגיע אליהם ואף יכבדו את השוברים אם גרופון יאריכו את השוברים.
בקשתי מהם אם יש אפשרות שהם יצרו קשר עם גרופון אך הם ציינו שאינם יכולים לעשות זאת מכיוון שרכשתי את הכרטיסים מגרופון ורק גרופון יכולים להתקשר לבקש בקשה זאת.



12. בימים הבאים ניסתי לדבר עם מנהלת השרות (סתיו) מספר פעמים, רשמתי מיילים רבים בכדי להסביר את עמדתי ואת הסיבות.
בקשתי והתחננתי שתתחשב במצב וכחברה גדולה וכאדם יבינו את המצב ויתנו לנו את האפשרות להאריך את השוברים או יתנו לי בתמורה זיכוי לרכוש אצלם בעתיד משהו אחר.
הסברתי לה שאני מודע לזה שהכסף אינו עבר לחברת לונה-גל ועדיין ברשותם.

13. מנהלת השירות (סתיו) התחמקה, אינה חזרה לטלפונים ולפניות שלי, רק חזרה על אותו נוסח במייל שאין מה לדבר והיא אינה יכולה לתת לי זיכוי או הארכה של הכרטיסים.
כמנהלת שרות בחברה אני מצפה שיתנו לי שרות והסבר הגיוני למה אינם יכולים לתת לי זיכוי או כל דבר אחר.
ציינתי בפניה שאני לקוח ותיק ומרבה לקנות שוברים דרכם, אך היא הייתה בשלה ולא הייתה מוכנה להסביר את הסירוב שלהם לתת לי מענה הולם.

14. בקשתי ממנה לדבר עם מנהל בכיר נוסף בחברה או אף המנכ"ל! אך היא סירבה וכתבה שהיא הכתובת לשרות לקוחות ואין צורך לדבר איתי יותר.

15. שוב אני מבקש לציין בפניכם שנתתי אמון ושמתי את כספי בחברה אשר האמנתי שיפעלו בהיגיון ויבינו את המצב
חברת גרופון היא חברה גדולה אשר הרבה מלקוחותיה הם אנשים פשוטים שמנסים בתקופה קשה זו לחסוך כסף ולהשתמש בשרות שלהם שמן הסתם הוא לתת שוברי קנייה.
אני מצפה מחברה אשר משרתת לקוחות רבים להבין את המצב ולא לקחת כסף שלא מגיע לה
זו ממש גניבה!

16. משיחות עם חברים ואנשים שמשתמשים בשרות הקופונים בחברות אחרות כגון "בא-ליגם" הבנתי שאף להם קרה הדבר, שתקופת השובר עברה והחברה הבינה את המצב ונתנה להם זיכוי לניצול השובר.

17. אם המצב היה בו חברת לונה-גל הייתה מממשת את השוברים ומקבלת את הכסף הייתי פונה לחברת לונה-גל ומבקש להגיע ביום אחר. נאמר לי בפירוש שהם היו מכבדים זאת.

18. לא מקובל שחברת גרופון מסרבת לזכות אותי, חמור מכך הכסף שלי עדיין נמצא בגרופון וזאת ללא כל תמורה!







אני מבקש מכם כחברה אשר דואגת לצרכנים שתפנו לחברת גרופון ותבקשו מהם לזכות אותי בסכום ששילמתי עבור השוברים. 462 ₪.


כתבתי מכתב זה לפני כחודשיים, אני פונה עכשיו מכיוון שבמהלך החודשיים האלה לצערי הרב אבא שלי התאשפז בבית החולים ולאחר חודש נפטר.
לכן לא הייתי במצב לטפל בנושא זה.
מקריאה בימים אלה באינטרנט שכן יש הרבה מקרים דומים של חברת גרופון דבר המסביר שהם נוהגים לגזול כסף מלקוחות רבים
אני לא הולך לוותר ומקווה שהנכם כגוף תעזרו לנו להחזיר את הכסף שמגיע לנו.


תודה מראש

אייל ***
כספי סוג הנזק :
זיכוי או החזר כספי פתרון נדרש :

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה