פרטי התלונה

תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין עסקה שבוטלה (התקבל אישור לביטול מגרופון). נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי ביצעתי עסקה ע"ס 1,197 ₪ (6 תשלומים של 199.5 ₪) שבוטלה תוך מס' דקות בגלל בעיה עם חברת התעופה.
קיבלתי אישור לביטול העסקה בדוא"ל ובשיחת טלפון עם נציג גרופון.
למרות זאת חויב כרטיס האשראי שלי (היום מבינה שלא הייתה כאן טעות אלא תקווה שלא אבחין בחיוב. שיטת מצליח?)
בבדיקה שביצעתי לאחרונה התברר שעד היום חויבתי בשלושה תשלומים בגין העסקה הנ"ל.
בברור עם נציגה בשם אלמוג נאמר שהטעות תתוקן: בחיוב האשראי הקרוב אזוכה בשלושת החיובים הקודמים ויבוטלו החיובים העתידיים.
בבדיקת החיוב שעומד להתבצע מחר (15/8) מצאתי להפתעתי שכרטיסי חויב שוב וזוכה בסכום אותו החיוב. לא מופיע זיכוי ע"ס 598.5 ₪ בגין שלושת החיובים הקודמים.
מה קרה להבטחה שכרטיסי יזוכה? ומה קרה להתחייבות שלא אחויב בעתיד בגין אותה עסקה שבוטלה?
בשיחה שביצעתי עם נציגה בשם ספיר נטען שהזיכוי טרם נקלט בחברת האשראי. הנציגה שלחה אותי לטפל בסוגיה מול חברת האשראי.
הסברתי לספיר שאינני מקבלת את תשובתה מאחר ואין ספק שחברת האשראי קיבלה מגרופון הנחיה (מופיע זיכוי לחיוב מועד אוגוסט). הסברתי שברור כי גרופון עשתה "טעות" (שוב מצליח מעורב?) בשנית ואני מבקשת לשוחח את אחראי בשרות הלקוחות.
ספיר סירבה להעביר את שיחתי לאחראי בשרות לקוחות (כי "אין אף אחד במקום") ואמרה שיתקשר אלי מישהו תוך 2 ימי עבודה (יום שני?).

לאחר שלושה ימים התקשרה אלי רותם שקד, הציגה עצמה אחראית בגרופון. רותם שלחה אותי שוב לחברת האשראי. למרות העובדות שציינתי מעלה המוכיחות טיפול לקוי. סרבה לפעול להחזרת החיוב שבוצע עד כה.
עלבון. טרטור סוג הנזק :
החזרת החיוב במלואו. פתרון נדרש :

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
רותם, מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
לכבוד אתר תלונה
19082014

הנדון תלונת הלקוחה ענת הראל

בהמשך לפנייתה של הלקוחה ענת הראל, מספר פנייה - 108425

לאחר עיון בתלונת הלקוחה, הוסבר ללקוחה כי עם פנייתה לשירות הלקוחות בבקשה לביטול העסקה, ולאחר התנהלות מחלקת תיירות מול הגורמים הרלוונטיים לביטול העסקה, אושר ביטול וזיכוי העסקה, ופרטי הזיכוי אכן הועברו לחברת האשראי בתאריך 15.5.14.

עם פניית הלקוחה לשירות הלקוחות של גרופון בתאריך 10.8.14 אודות אי קבלת הזיכוי. הועברו פרטי המקרה לבירור מחלקת זיכויים. ולאחר בדיקת הגורמים הרלוונטים, כאמור, פרטי הזיכוי הועברו לחברת האשראי בתאריך 15.5.14. עקב פניית הלקוחה לשירות הלקוחות של גרופון, הועברו פרטי הזיכוי לחברת האשראי בשנית בתאריך 10.8.14.
כמו כן, נשלחה ללקוחה קבלה על ביצוע הזיכוי המהווה אסמכתא על ביטול וזיכוי העסקה.

בשלב זה, העסקה בוטלה וזוכתה לבקשת הלקוחה. הלקוחה תוכל לראות את הזיכוי בדפי פירוט האשראי העתידיים, או לחלופין, תוך 14 ימי עסקים בהתאם להתחייבות חברת האשראי. באפשרות הלקוחה להתנהל מול חברת האשראי לבירור פרטים נוספים אודות עדכון פירוט כרטיס האשראי שברשותה.

חשוב להבהיר שאנו משקיעים את מרב המאמצים על מנת שלקוחותינו יהיו שבעי רצון מן הרכישות, כמו כן אנו עומלים רבות על מנת לדאוג שהתוכן באתרנו יהיה אמין וברור ללקוח.

בברכה,
גרופר קניות חברתיות בע"מ
תגובה:
בשלב זה, העסקה בוטלה וזוכתה לבקשת הלקוחה. הלקוחה תוכל לראות את הזיכוי בדפי פירוט האשראי העתידיים, או לחלופין, תוך 14 ימי עסקים בהתאם להתחייבות חברת האשראי. באפשרות הלקוחה להתנהל מול חברת האשראי לבירור פרטים נוספים אודות עדכון פירוט כרטיס האשראי שברשותה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה