רותם, מנהלת שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
לכבוד אתר תלונה
19082014
הנדון תלונת הלקוחה ענת הראל
בהמשך לפנייתה של הלקוחה ענת הראל, מספר פנייה - 108425
לאחר עיון בתלונת הלקוחה, הוסבר ללקוחה כי עם פנייתה לשירות הלקוחות בבקשה לביטול העסקה, ולאחר התנהלות מחלקת תיירות מול הגורמים הרלוונטיים לביטול העסקה, אושר ביטול וזיכוי העסקה, ופרטי הזיכוי אכן הועברו לחברת האשראי בתאריך 15.5.14.
עם פניית הלקוחה לשירות הלקוחות של גרופון בתאריך 10.8.14 אודות אי קבלת הזיכוי. הועברו פרטי המקרה לבירור מחלקת זיכויים. ולאחר בדיקת הגורמים הרלוונטים, כאמור, פרטי הזיכוי הועברו לחברת האשראי בתאריך 15.5.14. עקב פניית הלקוחה לשירות הלקוחות של גרופון, הועברו פרטי הזיכוי לחברת האשראי בשנית בתאריך 10.8.14.
כמו כן, נשלחה ללקוחה קבלה על ביצוע הזיכוי המהווה אסמכתא על ביטול וזיכוי העסקה.
בשלב זה, העסקה בוטלה וזוכתה לבקשת הלקוחה. הלקוחה תוכל לראות את הזיכוי בדפי פירוט האשראי העתידיים, או לחלופין, תוך 14 ימי עסקים בהתאם להתחייבות חברת האשראי. באפשרות הלקוחה להתנהל מול חברת האשראי לבירור פרטים נוספים אודות עדכון פירוט כרטיס האשראי שברשותה.
חשוב להבהיר שאנו משקיעים את מרב המאמצים על מנת שלקוחותינו יהיו שבעי רצון מן הרכישות, כמו כן אנו עומלים רבות על מנת לדאוג שהתוכן באתרנו יהיה אמין וברור ללקוח.
בברכה,
גרופר קניות חברתיות בע"מ |
תגובה: |
בשלב זה, העסקה בוטלה וזוכתה לבקשת הלקוחה. הלקוחה תוכל לראות את הזיכוי בדפי פירוט האשראי העתידיים, או לחלופין, תוך 14 ימי עסקים בהתאם להתחייבות חברת האשראי. באפשרות הלקוחה להתנהל מול חברת האשראי לבירור פרטים נוספים אודות עדכון פירוט כרטיס האשראי שברשותה. |
פתרון: |
|
|