פרטי התלונה

תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על גרופון< נושא התלונה:
רוזנברג אסנת רוזנברג שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,ברצוני להגיש תלונה על בית העסק "גרופון" להלן השתלשלות האירועים:
לפני כחודש אני ואשתי שהינה קוסמטיקאית ופתחה בוטיק, נפגשנו עם שגיא לקריף איש המכירות בגרופון שהסביר לנו אודות גרופון ואודות שת"פ, כאשר לאחר מכן
סגרנו על תחילת פרסום וחתמנו על החוזה המצ"ב.
כבר בשלב השיחה שגיא הציע לנו אפשרות של פרסום באנר קבוע באתר גרופון תמורת 10 שוברים חינם. מייד החזרנו לשגיא תשובה שלילית על כך ושברצוננו לקבל תשלום עבור כל שובר ושובר
שנרכש ומומש. חשוב לי לציין וגם לאחר בירור נוסף עם אשתי שבשום שלב לא הסכמנו להצעה של שגיא אודות פרסום באנר תמורת 10 שוברים חינם.
להפתעתנו הרבה, ולאחר שהפרסום עלה ושוברים החלו להיות ממומשים, גילינו שבעבור 10 שוברים שנמכרו ושעבורם אשתי עבדה קשה בטיפולים, אנו לא קיבלנו תשלום מגרופון, למעשה נאמר
לי טלפונית ע"י המת" ל שלנו –מיטל אזולאי, לאחר העברת תשלום חלקי ביותר, כי כביכול "חתמנו" על החוזה כאשר מצוין כי 10 שוברים ראשונים הינם ללא העברת תשלום מגרופון אלינו.
חשוב לי לציין שבשום שלב לא הסכמנו לכך והיינו בהלם מוחלט מהתשובה שקיבלנו. גם בעיון בחוזה לא מצוין בבירור ואנו כלל לא מבינים שחתמנו על הדבר השערורייתי הזה, ובטח ובטח
לא הסכמנו באופן מיידי והחלטי כשאיש המכירות העלה זאת בפנינו תמורת פרסום באנר. אף חמור מכך שלא קיבלנו שום באנר באתר גרופון!! כלומר גם לא שילמו לנו עבור 10 שוברים וגם לא היה באנר-שקר מוחלט!!
לאחר שיחה עם מיטל אזולאי, המת"ל אמרה שאנחנו חתמנו על כך בחוזה וסירבה בשום פנים להכיר בכך ולהעביר לנו תשלום עבור השוברים, וגם
לאחר שיחה עם שגיא איש המכירות הוא הסביר לי שייתכן ונפלה אי הבנה וייתכן וטעה אך אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה לטענתו והציע לנו פיצוי בתמורה להמשך פרסום.
אני ואשתי לא מעוניינים כרגע בהרחבת הפרסום ומודים לגרופון עבור הפרסום הנוכחי, אך לא ייתכן שנפלנו קורבן לרמאות ,חוסר הבנה ותיאום מצד איש המכירות ודרשנו ועודנו דרושים לקבל תשלום
עבור כל שובר ושובר שמומש והוזן במערכת ואשתי עמלה קשה בכדי להעניק טיפול לעוד לקוח מרוצה.
חשוב לי גם לציין שבשום שלב לא עודכן באנר מיוחד של אשתי באתר גרופון בתמורה ל-10 שוברים חינם שלזה כמובן כלל לא הסכמנו.
אני בטוח שאתם מבינים את עוגמת הנפש הרבה של אשתי ושלי בגין העניין, מה גם שמלכתחילה הסכמנו לפרסום בגרופון תמורת סכום נמוך בנגד הפרסום שאשתי תקבל ולזה כיוונו,
אך בשום אופן לא היינו מוכנים ובטח לא הסכמנו להענקת טיפולים חינם ללא תשלום!
דבר נוסף שהופתעתי לגלות זה שסכום מימוש השובר לא כולל עמלה, אשתי הינה עוסק פטור ממע"מ וברצוני לדעת האם זה תקין שגרופון לא מעבירים את מלוא התשלום בעבור השובר??
לדוגמא שובר שעלותו 125 ₪, אשתי צריכה לקבל עליו 50% עמלה שהם 62.5 ₪ ולא להוריד מזה מע"מ כפי שקרה, כיוון שאשתי פטורה ממע"מ כך שאין סיבה לא להעביר תשלום מלא.
כנ"ל גם לגבי שובר ב-99 ₪ שעליו אנחנו צריכים לקבל תשלום של 59.5 ₪.
להלן לינק לקופון:
http://www.groupon.co.il/*****-0-11305907248/43290643
אשמח מאוד שתטפלו בנושא בהקדם מול גרופון תודה רבה
אלדד ואסנת ****
כספי סוג הנזק :
קבלת תשלום עבור כל שובר שמומש פתרון נדרש :

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה