רותם - מנהלת שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
בהמשך לפנייתה של הלקוחה סיגל לוי, מספר פנייה - 113080
לאחר עיון בפניית הלקוחה, עולה כי אכן פנתה אלינו בנושא.
הוסבר ללקוחה כי ברכישה הקודמת באתר גרופון סימנה לשמור את פרטי האשראי בחשבונה ובהתאם לכך הפרטים נשמרו. כאשר צפתה בעסקה החדשה ולחצה לקנייה, השובר נרכש ללא צורך בהזנת פרטי האשראי.
לבקשת הלקוחה לביטול העסקה אותה רכשה בשוגג, הועברו פרטי המקרה לטיפול מחלקת תיירות ולאחר הטיפול אושר ביטול וזיכוי השובר לבקשתה.
אם כן, הלקוחה קיבלה את מבוקשה, וכמו כן, פרטי האשראי אשר היו שמורים בחשבונה באתר הוסרו לבקשתה.
|
תגובה: |
בהמשך לפנייתה של הלקוחה סיגל לוי, מספר פנייה - 113080
לאחר עיון בפניית הלקוחה, עולה כי אכן פנתה אלינו בנושא.
הוסבר ללקוחה כי ברכישה הקודמת באתר גרופון סימנה לשמור את פרטי האשראי בחשבונה ובהתאם לכך הפרטים נשמרו. כאשר צפתה בעסקה החדשה ולחצה לקנייה, השובר נרכש ללא צורך בהזנת פרטי האשראי.
לבקשת הלקוחה לביטול העסקה אותה רכשה בשוגג, הועברו פרטי המקרה לטיפול מחלקת תיירות ולאחר הטיפול אושר ביטול וזיכוי השובר לבקשתה.
אם כן, הלקוחה קיבלה את מבוקשה, וכמו כן, פרטי האשראי אשר היו שמורים בחשבונה באתר הוסרו לבקשתה.
|
פתרון: |
|
|