פרטי התלונה

תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לביטול עסקה והחזר כספי נושא התלונה:
לוי פרי יעל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏11 ‏ספטמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
התע"ש 16 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום 26.8.16 רכשתי בגרופון נסיעה לסלוניקי דרך חברת ישראייר.
לצערי, ביום 11.9.16 בלילה אבי נפטר ולכן ביום 12.9 שלחתי מייל לדניאל רוזמן, עמה התנהלתי בקשר לנסיעה קודם לכן, מחברת ישראייר בו ביקשתי לבטל את העיסקה.
לאחר שקמתי מהשבעה וחזרתי להתנהל בענייני היומיום, גיליתי להפתעתי כי חוייבתי בתשלום הראשון מתוך 10 תשלומים בסך של 494.40 ₪ עבור העסקה שביטלתי.
פניתי לחברת ישראייר אשר זו מצידה אמרה כי ההזמנה שלי אצלם מבוטלת וכי אפנה לגרופון לקבלת החזר הכסף וביטול התשלומים הבאים. (מצ"ב מייל הביטול מחברת ישראייר)
נציגי חברת גרופון מנהלים איתי ביומיים האחרונים שיחות טלפון הזויות לפיהן אינני עומדת בתנאי הביטול וכי אמשיך להיות מחוייבת על כל הסכום, 5,000 ₪ בקירוב, למרות שההזמה מבוטלת בחברת ישראייר ולמרות שאינני מתכוונת להשתמש בשוברי נסיעה לחו"ל.

בטרם אפנה לערכאות המתאימות, אבקשכם לבדוק עבורי את העניין החלמאי וההזוי הזה דווקא בתקופה הכל כך כאובה.

תודה רבה
יעל לוי פרי
טלפון 050-3268054
מייל: [email protected]
עוגמת נפש בתקופה קשה סוג הנזק :

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
רותם - מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתה של הלקוחה יעל לוי פרי, מספר פנייה - 113300

לאחר עיון בפניית הלקוחה, עולה כי אכן פנתה אלינו בעניין המקרה והפרטים הועברו לטיפול מול מחלקת תיירות בנושא.

לאחר טיפול מחלקת תיירות מול בית העסק למקרה, ושיחה עם הלקוחה, הנושא נפתר וטופל לשביעות רצונה של הלקוחה והעסקה בוטלה לבקשתה והטיפול הסתיים ברוח טובה.

חשוב להבהיר שאנו משקיעים את מרב המאמצים על מנת שלקוחותינו יהיו שבעי רצון מן הרכישות, כמו כן אנו עומלים רבות על מנת לדאוג שהתוכן באתרנו יהיה אמין וברור ללקוח.
תגובה:
בהמשך לפנייתה של הלקוחה יעל לוי פרי, מספר פנייה - 113300

לאחר עיון בפניית הלקוחה, עולה כי אכן פנתה אלינו בעניין המקרה והפרטים הועברו לטיפול מול מחלקת תיירות בנושא.

לאחר טיפול מחלקת תיירות מול בית העסק למקרה, ושיחה עם הלקוחה, הנושא נפתר וטופל לשביעות רצונה של הלקוחה והעסקה בוטלה לבקשתה והטיפול הסתיים ברוח טובה.

חשוב להבהיר שאנו משקיעים את מרב המאמצים על מנת שלקוחותינו יהיו שבעי רצון מן הרכישות, כמו כן אנו עומלים רבות על מנת לדאוג שהתוכן באתרנו יהיה אמין וברור ללקוח.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה