אי הארכת תוקף השובר לספא עקב טיפולי גב ( עם אישור) והעברת אחריות בין העסקים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי גרופון לספא בחולון ב-159 ש"ח. עברתי טיפולי גב אלטרנטייביים שהתארכו מעבר לתוקף של הגרופון. בפניה שלי לגרופון קיבלתי תשובה שזה לא באחריותם אלא יש לפנות לבית עסק. פניתי לבית עסק ונאמר לי " אין בעיה, סיימי טיפול, תביאי אישור מהמטפל ויסודר". סיימתי את הטיפולים שלי בשקת( עבר עוד חודש) הוצאתי אישור וניגשתי לבית עסק, כלומר: ספא בחולון. אך התשובה השתנתה: אנא דברי עם גרופון שיאריכו לך את השובר, אנו לא הכתובת. פניתי לגרופון בחזרה- התשובה של הפקידה, ושל אחראי - תרגישי טוב, העיקר הבריאות- אך לא ניתן לאריך את השובר . ביקשתי שהמנהל מרנג גבוה יותר יצור איתי קשר, כיוון שהתשובה אינה מתאימה במקרה זה: לקוחה שקונה לא מעט, והסיבה לכך שהשובר פג תוקף הינה מוצדקת, יש אישור מתאים ( שחייבת לציין שנית- על פי בקשת אותו העסק). נציגה בכירה חזרה אלי, אך כיוון שלא הספקתי לענות- השאירה הודעה: לא ניתן להפר חוזה! יום טוב!" . אנא עזרתכם! אני מרגישה חסרת עונים פה! האם יש פתרון? ואפילו לא ביקשתי את הכסף בחזרה- רק אפשרות להשתמש בשירות אותו רכשתי בכספי!
|
עוגמת נפש, |
סוג הנזק : |
החזר כספי, הארכת שובר, פיצוי כלשהו... |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|