פרטי התלונה

תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה אי אספקת מוצר ועוגמת נפש נושא התלונה:
כהן רונן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי טלויזית סוני 40 אינטש דרך אתר "גרופון" באיסוף עצמי דרך עולם הקולנוע סניף נתניה.כשהגעתי לאסוף את המוצר אמרו לי שאין אותו במלאי ויצרו איתי קשר בהקדם לספק לי אותו לביתי ללא עלות.כשלא יצרו איתי קשר פניתי לעולם הקולנוע וביקשתי לברר מדוע לא מספקים לי את המוצר כפי שהובטח.הם אמרו לי שהם לא אחראים על אספקת המוצר אלה גרופון מספקת להם את המוצר והם שולחים אותו ללקוח .התקשרתי לגרופון והם הפנו אותי חזרה לעולם הקולנוע .ושוב קיבלתי מהם את אותה התשובה .פניתי שוב לגרופון ולאחר מספר שיחות שגזלו כמה שעות מזמני נאמר לי שהמוצר אזל מהמלאי ואני יכול לשדרג למוצר אחר מהרשימה .בחרתי טושיבה 42 אינטש בחרתי מוצר אחר שניראה לי והנחתי שבכך הפרשה הסתיימה ואוכל לקבל את המוצר לאחר שבוע פנתה אלי נציגה בשם בר ואמרה לי שאני יכול ללכת לחנות עולם הקולנוע בנתניה ולאסוף את המוצר .פניתי אל החנות שוב והם אמרו לי לאחר מספר בירורים שגרופון לא פנו אליהם ועם אני רוצה את המוצר שהפנה לגרופון .פניתי שוב לגרופון והנציגה הבטיחה לי שזאת טעות והיא תטפל בעינין באופן אישי.לאחר שלא חזרה אלי במשך שבוע פניתי שוב ושוב הבטיחו לי שיטפלו בזה ותוך מספר ימים יצרו איתי קשר ביקשתי מנהל והם סרבו לתת לי אבל הבטיחו לי שהוא יחזור אלי תוך 3 ימים לאחר שבוע התקשרתי שוב ושוב נאמר לי לאחר מספר שיחות הבטיחו לי שהנושא בטיפול ...ומנהל יחזור אלי ושוב אף אחד לא חזר ונאלצתי להתקשר שוב בתאריך 20.06.2012 דיברתי עם נציגה בשם אופיר וביקשתי שיצרו שיחת ועידה עם עולם הקולנוע כדי שאוכל לקבל את המוצר או לחילופין שיבטלו לי את העסקה .יום למחרת היא חזרה אלי ואמרה לי שאוכל לקבל את המוצר .
פניתי לעולם הקולנוע והם אישרו שאני יכול לאסוף את המוצר אבל אמרו לי שהדגם שבחרתי לא קיים אצלם .התקשרתי לגרופון ולאחר בירור הם אמרו לי שהם טעו ואני אאלץ לבחור דגם אחר מהרשימה או לבטל את העסקה אמרתי לנציגה שאחזור אליה בחרתי דגם של פיליפס 42 אינטש והתקשרתי לחנות ושאלתי אם הדגם קיים במלאי אמרו לי שכן ואני יכול לבו לאסוף אותו .התקשרתי לגרופון ואמרתי שאני אקח את הדגם של פיליפס ושאני מבקש פיצוי על כל עוגמת הנפש שנגרמה לי הם בהתחלה סירבו ושוב ולאחר מכן הציעו לי חמישים שקלים כמחווה שירותית .סירבתי למחווה המאוד מעליבה .פניתי לחנות כדי לאסוף את המוצר ושם אמרו לי שהמוצר כבר נמכר והוא צריך להשלח לסניף בחדרה ביקשתי את המנהל ששוב ציין שהוא לא קשור ואם אני רוצה שאפנה לגרופון ולפי הסיכום איתם במקרה והמוצר אינו קיים במלאי תפקיד גרופון לספק את המוצר לבית הלקוח .והוא יכול להציע לי מוצר אחר שהוצע לי דגם sunsui והובטח לי שהפעם הוא יסופק לי בזמן .ללא קשר לגרופון מכיוון ששבוע לאחר מכן אני נוסע לחול ולא היה לי ישק לפנות לשרות לקוחות של גרופון לבטל את העסקה הסכמתי .
לסיכום .
האתר גרופון גרם לי להאמין שהם מטפלים בנושא .בזבז את זמני בעשרות שיחות מיותרות וגרם לי עוגמת נפש .התנער מאחריות ונתן שרות גרוע בלשון המעטה.
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה