פרטי התלונה

תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניה באתר ללא קבלת תמורה נושא התלונה:
יסקוב סיגל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים קניתי שובר לעיסוי זוגי במקום אשר נקרא חוויה במים, לא יצא לי לממש אותו, למרות שיום לאחר קנייתו ניסיתי לקבוע ובסוף אמרתי לה שאחזור אליה.
מזה שבועיים אני מנסה לקבוע תור, פעם אחת ענתה לי בעלת העסק ואמרה שתחזור אלי, ואפילו קראה לי בשמי, ולא ממש עשתה זאת, ניסיתי להתקשר אך לא היה כל מענה, התקשרתי מטלפון אחר והזדהתי בשם אחר מאחר וכנראה שהיא שומרת את הטלפונים של האנשים שמתקשרים אליה, והיא סיפרה לי שהיא מצטערת אבל לא תוכל לכבד את השובר מאחר ובעל המקום לא מוכן לכבד את ההסכם.
פניתי לשירות הלקוחות של אתר גרופון ולאחר יום חזרה אלי הנציגה עם הטענה בעצם שהשובר שלי מומש, זה היה ממש פוגע מאחר ואני בכלל לא ממשתי אותו, אחרת איזה איטנרס יש לי לפנות ולהתלונן, אני ממש מאוכזבת מאתר גרופון, קניתי לא מעט דברים דרכם, והטיפול שלהם במקרה שלי היה מזלזל, הרגשתי מרומה ממש, הייתי בטוחה שאתר בסדר גודל כזה יטפל בעניין בצורה מקצועית ופשוט יחזיר לי את הכסף אך במקום זה במילים כאלה או אחרות גרמו לי להרגיש שקרנית.
מקווה שלפחות אדם יקרא את זה וכבר עשיתי את שלי..
עלבון סוג הנזק :
שהכסף יוחזר אלי פתרון נדרש :

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה