|
|
|
|
|
|
שובר לצלילה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 03 יוני 2004 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני שלושה חודשים רכשנו שובר זוגי ושובר יחיד לצלילה באשדוד.
זה זמן רב שאנחנו מנסים לקבוע תאריך בכדי לממש את השובר. האדם שעימו יצרנו קשר כל הזמן מתחמק וטוען שהוא מרכז את כל שוברי הגרופון ליום אחד שיסתדר לו.
א. כבר שלושה חודשים הוא אומר אותו טען ראוי לציין שהשובר פג תוקף בקרוב
ב. הוא אמור לבוא לקראתנו לקבוע יום שתיאים לנו לא שנחכה כמה חודשים ליום שיגיד זהו כל הבעלי השוברים ביום אחד שיכול להיות שבכלל לא יתאים לנו.
זאת עוגמת נפש התקשרנו מלא פעמים וכל הזמן הוא אומר זה יקח כמה שבועות. בגלל שאנחנו דרך גרופון אז אנחנו צריכים לחכות לרגע שיהיה לו נוח מה ההבדל מאנשים אחרים!? אנחנו במלא קובעים מקום בראש. כמו כל השוברים שהזמנו ממכם עד היום טיולי סוסים וכו' התקשרנו וקבענו מקום. אנחנו מרגישים שאנחנו רודפים אחריו!
נודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לנו!
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Groupon (גרופון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|